نماینده مهاباد در مجلس: ایرنا رسانه مورد اعتماد مردم و نظام است


نماینده مهاباد در مجلس: ایرنا رسانه مورد اعتماد مردم و نظام است

مهاباد- ایرنا- نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی جزو رسانه‌های قابل اعتماد مردم و نظام بوده عملکرد آن بسیار رضایت بخش است.

جلال محمودزاده روز سه‌شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مهاباد افزود: پیگیری موضوعات مختلف و پوشش به موقع و توام با سرعت و دقت از شاخص‌های اصلی اطلاع‌ رسانی در خبرگزاری جمهوری اسلامی است که جایگاه ویژه ای را برای این رسانه در بین سایر رسانه های داخلی و خارجی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: ایرنا با بهره‌گیری از نیروهای حرفه‌ای و مجرب توانسته است در این شهرستان با ایجاد ارتباطی مستمر با مردم و مسوولان و با نقد منصفانه و به دور از حاشیه‌ها نقشی بسیار موثری در انعکاس خدمات نظام و رفع مشکلات مردم ایفا کند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایرنا به عنوان یک رسانه مرجع علاوه بر اینکه به خوبی توانسته است خدمات و فعالیت‌های دولت را به مردم و مخاطبان انتقال دهد، از سویی دیگر می‌تواند با انعکاس کمبودها و مشکلات برای مدیران نقش مشاوره‌ای مفیدی داشته باشد.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس، با قدردانی از پیگیری خوب و مستمر اخبار منطقه توسط ایرنای دفتر مهاباد بیان کرد: خبرنگاران تلاشگر این خبرگزاری به صورت شبانه روزی در پوشش اخبار، رویدادها و بازتاب فعالیت‌ها و دستاوردهای بخش های مختلف حضوری فعال دارند که این امر نشان دهنده فعالیت حرفه‌ای و جایگاه این رسانه است.

نماینده مهاباد در مجلس: ایرنا رسانه مورد اعتماد مردم و نظام است

وی نقش رسانه‌ها در نقد سازنده و تقویت امید در جامعه را موثر عنوان کرد و گفت: در این برهه از زمان که دشمن سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران ایجاد کرده است، خبرنگاران می توانند به سهم خود در مبارزه با این تحریم ها با روحیه بخشی و ایجاد امید در بین مردم نقش آفرینی کنند.

محمودزاده همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر حوزه مدیریت شهری و شهرداری مهاباد هم گفت: ایرنا در این راستا نیز توانست با اطلاع رسانی دقیق و به موقع نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و شفاف سازی این اتفاق در جامعه ایفا کند.

مسوول دفتر ایرنا در مهاباد نیز در این دیدار اظهار داشت: این خبرگزاری بر اساس وظایف و رسالتی که برعهده دارد، توانسته است پوشش بسیار مناسبی از اخبار و عملکرد دولت را در کنار بیان مشکلات و تنگناهای مختلف در شهرهای جنوب آذربایجان غربی به ویژه در مناطق محروم و مرزی ارایه کند.

منوچهر صمدی افزود: خبرگزاری ایرنا در عین اینکه یک رسانه رسمی و دولتی است ولی سعی کرده نقش حرفه‌ای و ملی خود را در عرصه های مختلف به گونه ای ایفا کند که مردم به آن اعتماد بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا در این دیدار نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد بازدید کرد و از نزدیک با مراحل تهیه و تدوین خبر در این خبرگزاری آشنا شد.

دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی اواخر دهه ۶۰ شمسی در مهاباد تاسیس شد و هم اکنون شهرستان های مهاباد، میاندوآب، شاهین دژ، بوکان، سردشت، اشنویه و تکاب را زیر پوشش خبری خود دارد.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...