تخصیص اعتبار طرح‌های ورزشی در دست احداث آذربایجان‌غربی ضروری است


تخصیص اعتبار طرح‌های ورزشی در دست احداث آذربایجان‌غربی ضروری است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: تخصیص اعتبار طرح‌های در دست احداث ورزشی و همچنین اعتبار ویژه برای نگهداری طرح های به بهره برداری رسیده در استان ضروری است.

محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شروع عملیات احداث خانه جوان ارومیه در راستای پاسخگویی به یکی از مطالبات بحق جوانان افزود: مقدمات تامین زمین و عملیات احداث آغاز شده و در صورت تامین سهم اعتباری وزارت ورزش و جوانان، فرآیندهای اجرایی پروژه آغاز می شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ارومیه به عنوان مهد والیبال آسیا و ضرورت توجه به استعداد یابی و نگاه تخصصی به این رشته ورزشی اظهار کرد: آکادمی تخصصی یدالله کارگر پیشه در مراحل نهایی خود قرار دارد که امیدواریم با تامین اعتبار برای تامین تجهیزات اداری و تخصصی ورزشی، این پروژه مهم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه که پس از سالها انتظار در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید به جهت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی نیازمند تعویض چمن مصنوعی به چمن طبیعی با قابلیت هیتینگ است.

شهریاری افزود: پروژه های مهم ورزشی استان که به همت دولت در نقاط مختلف از جمله سلماس، خوی، مهاباد، بوکان و ارومیه به بهره برداری رسیده نیازمند تامین اعتبار و نیروی انسانی برای حفظ و نگهداری است.

وی اظهار کرد: تقویت کارایی پروژه های ورزشی استان و نیز بهره گیری از نیروهای جوان و متخصص در حوزه ورزش و جوانان به تامین اعتبار ویژه نیاز دارد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار نسبت به موارد مطرح شده دستورات لازم برای حل مشکلات اعتباری و نیروی انسانی را صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان