پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره خلخال تکمیل می‌شود


پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره خلخال تکمیل می‌شود

اردبیل _ ایرنا _ رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال از تکمیل برخی پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام این شهرستان از جمله سالن ورزشی رزمی و تخصصی رشته تکواندو خبرداد.

سیدناصر میرمرسلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: سالن ورزشی ویژه برگزاری تمرینات و مسابقات تکواندو که به نام قهرمان بین‌المللی پاراتکواندوی خلخال محمود جعفرزاده مزین شده، آماده بهره‌برداری است.

او افزود: برای ساخت این سالن ورزشی در زیربنای ۵۵۰ متر مربع بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از منابع اعتباری مختلف هزینه شده است.

میرمرسلی گفت: همچنین سالن استخر شنای سرپوشیده فجر اداره ورزش و جوانان خلخال که از پنج سال پیش به علت پوسیدگی سقف ساختمان و برخی از تجهیزات تعطیل شده بود ، در قالب اجرای ماده ۲۷ قانون برای بهسازی به بخش خصوصی واگذار شد و سرمایه‌گذار بخش خصوصی با صرف هفت میلیارد ریال این استخر را آماده بهره‌برداری کرده است.

وی تشریح کرد: سرمایه‌گذار این طرح علاوه بر تعمیر و تجهیز سالن اقدام به راه‌اندازی امکانات جدید از جمله اتاق‌های سونای خشک و بخار، جکوزی ،سرسره ، اتاق نمک‌درمانی و کافی‌شاپ در این مکان ورزشی کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال از برگزاری ۶۵ برنامه فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان همزمان با دهه فجر خبرداد و افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا ، برنامه‌ها بیشتر بصورت مجازی خواهد شد.

وی رژه دوچرخه‌سواران ، مسابقات فرهنگی یادواره شهدای ورزشکار ، غبارروبی گلزر شهدا ، پویش‌های مختلف در فضای مجازی ، همایش‌ها ، جشنواره‌ها و مسابقات مختلف ورزشی ، کوهنوردی و طبیعت‌گردی ، افتتاح پروژه‌های ورزشی و تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت دهه فجر ذکرکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق