معاون استاندار خراسان شمالی: دستاوردهای نظام باید برای مردم تبیین شود


معاون استاندار خراسان شمالی: دستاوردهای نظام باید برای مردم تبیین شود

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون نظام دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف از جمله عمرانی داشته است که این موارد باید برای اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان تبیین شود.

به گزارش ایرنا، احمد برادران روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شیروان گفت: وحدت و تبعیت مردم از معمار کبیر انقلاب و همچنین ولی امر مسلمین از عوامل اصلی بقا و پیشرفت نظام بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: امروز عزتی که نظام اسلامی پیدا کرده ستودنی است و هم اکنون در مجامع بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

وی در ادامه با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اظهار داشت: این انتخابات با حضور حداکثری مردم نشان خواهد داد که مردم همچنان پایبند آرمان های انقلاب هستند.

وی گفت: دشمنان همیشه در پی توطئه برای نظام بوده اند اما، ایران اسلامی با موفقیت توانسته همه توطئه ها و نقشه های آنان را برملا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: مسوولان و مردم شهرستان شیروان تاکنون با ارتباط، تعامل و همدلی که داشته اند، توانسته اند پیشرفت های خوبی را در بخش های مختلف کسب کنند که انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد.

فرماندار سابق شیروان هم در این آیین گفت: دستاوردها و اقدامات خوب به دست آمده در این شهرستان با تلاش همه مدیران دستگاه ها بوده است که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

امین رضا مرآتی آغاز ساخت سه طرح بزرگ اقتصادی شامل مجتمع گاوداری ۱۰ هزار راسی، گلخانه ۱۰۰ هکتاری و مجتمع گردشگری بیگان را از عوامل اصلی توسعه این شهرستان در آینده عنوان کرد و گفت: این طرح ها اقتصاد منطقه را متحول خواهد کرد.

در این آیین علی ذوالفقاری به سمت سرپرست فرمانداری شیروان منصوب و از امین رضا مرآتی قدردانی شد.

ذوالفقاری پیش از این سمت مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری خراسان شمالی را بر عهده داشت.

امین رضا مرآتی هم فرماندار قوچان در استان خراسان رضوی منصوب شده است.

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان به عنوان دومین منطقه پرجمعیت خرسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنود قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟