آیت الله علم الهدی: دشمن به دنبال تفرقه ‌افکنی بین مسلمانان است


آیت الله علم الهدی: دشمن به دنبال تفرقه ‌افکنی بین مسلمانان است

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن راه نفوذ را در پیش گرفته و در صدد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است لذا وظیفه ما است که با حفظ وحدت اهل بیت (ع) را به درستی برای مردم معرفی کنیم.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، وی با تاکید بر مراقبت در انتشار حرفهای بدون سند در فضای مجازی افزود: جوانان ما این روزها هم نیاز دارند و هم باید تلاش کنند معرفت بسیار نسبت به اهل بیت (ع) پیدا کنند تا دستخوش حرف‌های بدون ‌سند و بدون ‌منطق فضاهای مختلف همچون فضای مجازی واقع نشوند.
وی، روشنگری و تبلیغ محتوای مرتبط با اهل بیت (ع) را وظیفه روحانیت و محققان دینی دانست و ادامه داد: وظیفه ماست که با توجه به منابع غنی و بیانات اهل بیت (ع) مبلغ آنان باشیم تا اگر فردی نیاز به شناخت اهل بیت (ع) داشت سراغ فرقه‌های انحرافی نرود و بتواند از سرچشمه اصلی دین بهره‌مند گردد و بر همین اساس نیاز است اطلاعات علمی و تاریخی اهل بیت (ع) بیان شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسلمانان باید اطلاعات علمی و تاریخی خویش را نسبت به اهل بیت (ع) بیشتر کنند و فرهنگ و مناسک مذهبی ما در مسیر درست انجام شود.
وی با تأکید بر حفظ وحدت مسلمانان افزود: باید تلاش کنیم چهره اصلی و واقعی دین برای همه روشن شود و با بیان اتفاقات زندگی اهل بیت (ع)، آنان را به درستی به دنیا معرفی کنیم، نباید در این راه از بیان حق صرف نظر کرد تا دشمن با آمیختن حق و باطل، جوانان ما را دچار انحراف عقیدتی و فکری کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر