بنیاد مستضعفان 10 هزار واحد مسکونی به نیازمندان اهدا می‌کند


بنیاد مستضعفان 10 هزار واحد مسکونی به نیازمندان اهدا می‌کند

دزفول-ایرنا- مسوول حراست بنیاد مستضعفان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، 10 هزار واحد مسکونی به صورت کاملا رایگان به نیازمندان اهدا می‌شود.

به گزارش ایرنا، صفرعلی براتلو روز سه شنبه در جریان بازدید از شرکت دوده فام دزفول افزود: مراحل اداری این واحدهای مسکونی طی شده و با اهدای این واحدها، تعداد سندهای اهدایی به مردم به ۱۰ هزار واحد مسکونی خواهد رسید.
وی ادامه داد: دیروز تعهد کردیم ۱۰هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد در مدت ۲ سال و با صرف پنج‌هزار میلیارد ریال اعتبار احداث و در اختیار نیازمندان قرار گیرند.
براتلو اظهارداشت: ۳۰ هزار میلیارد ریال در شرایط سخت کنونی به محرومان کمک کردیم تا مشکلات آنها کمتر شود.
رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان گفت: مهندسان ما دلسوزانه فعالیت می‌کنند و در آینده نزدیک فاز دوم کارخانه دوده فام دزفول بهره برداری می‌شود.
وی با بیان اینکه کار مهندسان در سنگر اقتصادی تفاوتی با ایثارگری رزمندگان در دوران مقدس ندارد، افزود: ما انتخاب کردیم مستقل باشیم و امیدواریم با افتتاحیه هایی که انجام می‌شود بخشی از مشکلات اقتصادی کشورمان حل شود.
براتلو با اشاره به اقتدار امنیتی و سیاسی ایران اسلامی گفت: ۳۰ درصد مشکلات به علت تحریم است که باید اقتصاد را با تلاش مهندسان و متخصصان رفع کنیم.
وی دزفول را شهری مقاوم، شهیدپرور و شایسته خدمت دانست و افزود: کارگاه‌های شهرستان فعال شده‌اند و با ایجاد اشتغال روحیه اعتماد در مردم بالا رفته است.
رییس مرکز حراست بنیاد مستضعفان با بیان اینکه سخت ترین شرایط تحریم را در کشور تجربه می کنیم، بیان کرد: مردم باید امیدوار باشند که مهندسان و متخصصان کشورمان کار را به خوبی پیش می برند.
وی افزود: اجازه دادیم جوانان وارد میدان شوند که این امر نتایج خوبی داشت و حتی یک روز حقوق عقب افتاده نداریم.

فرماندار ویژه دزفول نیز در جریان بازدید از روند پیشرفت فاز سوم کارخانه دوده فام دزفول گفت: شهرستان دزفول دارای ظرفیت‌های صنعتی بسیار ویژه‌ای در سطح ملی است از این‌رو با یک همت جمعی باید برای توسعه و پایداری آن‌ها عمل کرد.

علی فرهمندپور افزود: هدف اصلی و چشم انداز تعریف شده برای کارخانه دوده فام، رهبریِ بازار صنعت دوده در بازار داخلی و منطقه است که به طور قطع تصمیمات و برنامه‌ ریزی‌های جامع و دقیق، این کارخانه را به ماموریت خود نزدیک خواهیم کرد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: اشتغال منشا تامین معیشت و امنیت یک جامعه است که با حرکت رو به جلو این قبیل از کارخانجات زمینه اشتغالزایی بیشتر مهیا می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت‌های ملی خط تولید کارخانه کربن بلک را علاوه بر حفظ کردن، توسعه دهیم و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید ملی و اشتغالزایی گام برداریم.

فرهمندپور تصریح کرد: کارخانه دوده فام به واسطه استخدام نیروهای بومی در دل مردم جا باز کرده و بارقه‌ای از امید در سطح شهرستان ایجاد کرده است.

وی درخصوص خدمات بنیاد مستضعفان کشور گفت: خدا را شاکریم که با تدبیر و دور اندیشی امام راحل و تیزبینی مقام معظم رهبری بنیاد مستضعفان تشکیل شده تا در جهت خدمت به ملت یاری‌رسان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس