تمامی پیشرفت های کشور به برکت انقلاب اسلامی است 


تمامی پیشرفت های کشور به برکت انقلاب اسلامی است 

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی پیشرفت های کشور در ابعاد، عرصه ها، زمینه ها و حوزه های گوناگون در 42 سال گذشته به برکت نظام و انقلاب اسلامی است.  

به گزارش ایرنا، احد جمالی روز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: امروزه دوران بالندگی و فرهیختگی انقلاب اسلامی بوده و پایداری کنونی آن نیز مرهون خون ها، ایثارگری ها و فداکاری های قشرهای مختلف ملت ایران در چهار دهه اخیر است.

وی افزود: سه محور اصلی انقلاب اسلامی شامل شکل گیری و پیروزی، تثبیت و بالندگی و فرهیختگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملت ایران افتخار می کنند که هم اینک در یک نظام اسلامی و همراه با عزت، پیشرفت و اقتدار زندگی می کنند.

جمالی عنوان کرد: باید نقد، بررسی و آسیب شناسی شود که در چهار دهه اخیر در چه عرصه هایی از ظرفیت های متعدد کشور استفاده نشده و در چه مواردی نیز می توان استفاده مطلوبتری کرد.

وی ابراز داشت: ایران یک درصد جمعیت و مساحت دنیا را دارد اما حدود پنج یا ۶ درصد منابع و ذخایر جهان را به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین سرمایه هر کشور منابع انسانی آن بوده و ایران نیز در این زمینه در دنیا مطرح و سرآمد است.

جمالی اظهار داشت: اقتصاد ایران در حال دانش بنیان شدن است و باید در این مسیر مهم با جدیت و اقتدار بیشتری حرکت شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برنامه های خود به مناسبت گرامیداشت دهه فجر امسال را هر چه سریعتر به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه از حضور نیافتن برخی مدیران اجرایی این استان در نشست های ستاد بزرگداشت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: چنین امری گاهی اوقات بدون هیچگونه دلیل موجه بوده حال آنکه این نشست جزو نشست های مهم برگزار شده در استان است.

جمالی عنوان کرد: تصمیم ملی و حاکمیتی مبنی بر برگزاری رژه خودرویی، موتوری و دوچرخه سواری به جای راهپیمایی در یوم الله ۲۲ بهمن امسال به دلیل محدودیت ایجاد شده بر اثر شیوع بیماری کرونا است.

وی ابراز داشت: اقدام های لازم از سوی شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد برای آذین بندی و نصب بنر و بیلبرد در شهرهای این استان انجام شود.

جمالی گفت: بهره گیری بیشتری از ظرفیت مهم فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری برخی از برنامه های دهه فجر امسال و تشریح خدمات و دستاوردهای ۴۲ ساله نظام و انقلاب شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار» است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: ۲۲ کمیته به منظور برنامه ریزی لازم و برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر برنامه های دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است.

وی افزود: این کمیته ها گزارش عملکرد و فعالیت های خود را به زودی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین هر چه بیشتر خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: هر چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اهمیت پرداختن به دستاوردها و خدمات نظام و تشریح آنها نیز مضاعف تر می شود.

وی ابراز داشت: ۲ دلیل اصلی این امر شامل آشنایی محدود نسل جدید با نحوه شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش گسترده دشمنان برای سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات و کمبودها با هدف ایجاد نا امیدی بین ملت ایران و خدشه دار کردن پشتوانه مردمی نظام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و یوبراحمد گفت: باید وضعیت کشور در دوران قبل از انقلاب به درستی تحلیل شود تا قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان بهتر متوجه شوند که ایران چه شرایطی داشت و اکنون در چه جایگاهی قرار دارد.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به بی شمار بودن خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب، اظهار داشت: ایران با وجود جنگ هشت ساله، تحریم ها، تهدیدها و توطئه های متعدد توانسته به کوری چشم دشمنان در ۴۲ سال اخیر به پیشرفت های قابل توجهی در ایعاد مختلف دست یابد.

وی افزود: وجود مشکلات و کمبودها در کشور به هیچ وجه انکار نمی شود که برخی از آنها به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان بوده و تعدادی نیز ناشی از سوء مدیریت ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجربه نشان می دهد که هرگاه ملت ایران در مسیر آرمان های ناب نظام، انقلاب و ولایت فقیه حرکت کرده اند موفق بوده و پیشرفت داشته اند.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: شامگاه ۲۱ بهمن امسال آیین نورافشانی به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در تپه نورالشهدای شهر یاسوج برگزار می شود.

۱۲ تا ۲۲ بهمن هر سال به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان