25 طرح تفاهم نامه جهش تولید استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت


25 طرح تفاهم نامه جهش تولید استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت

اراک - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: 25طرح تفاهم نامه جهش تولید استان با حضور کارشناسانی از نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.

رقیه یادگاری در حاشیه نشست نظارت و پایش طرح‌های جهش تولید استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۰ طرح از مجموع این طرح‌ها در حوزه صنعت، چهار طرح کشاورزی و ۱۱ طرح در بخش زیربنایی است.
وی ادامه داد: ۸ طرح از مجموع طرح‌های فوق از محل بودجه عمرانی ملی، ۴طرح در بخش بودجه عمرانی استانی و اعتبار ۱۳ طرح نیز از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین می‌شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با بیان اینکه از مجموع این ۲۵ طرح، ۱۶ طرح مشترک جهش تولید و اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: مبلغ تفاهم نامه جهش تولید ۱۹ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال معادل ۱۸۰ میلیون دلار است که اعتبار سرمایه در گردش نیز یک هزار و ۱۰ میلیارد ریال است.

یادگاری افزود: مبلغ تسهیلات نیز سه هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال، سرمایه ثابت ۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال و مبلغ سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز ۱۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال است.
وی اظهار داشت: مبلغ اعتبارات استانی و ملی ۳۵۰ میلیارد ریال و مبلغ بودجه شرکت‌های دولتی و اعتبارات موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی بیان کرد: در این نشست با حضور مسئولان مسائل و مشکلات طرح‌های جهش تولید دستگاه های اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات طرح‌هایی که تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد پیگیری و گزارش کتبی به نهاد ریاست جمهوری ارسال شود تا اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه