برنامه قطع برق مناطق صنعتی قم برای روز سه‌شنبه


برنامه قطع برق مناطق صنعتی قم برای روز سه‌شنبه

قم- ایرنا- شرکت توزیع نیروی برق استان قم در اطلاعیه‌ای از قطعی 2 ساعته برق در نواحی و شهرک‌های صنعتی این استان در روز جاری خبر داد.

به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم،‌ در این اطلاعیه آمده است: امروز سه‌شنبه مورخ هفت بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ به مدت ۲ ساعت در بخش نواحی صنعتی استان و از ساعت ۱۸ در «شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمودآباد» قطعی اضطراری برق وجود خواهد داشت.

در این اطلاعیه اضافه شده است: این امر در راستای محدودیت‌های ظرفیت تولید برق در نیروگاه‌های گازی به‌دلیل افزایش مصرف گاز در سراسر کشور انجام می‌شود.

در این اطلاعیه‌ ضمن تشکر از شکیبایی و همراهی مردم، درخواست شده است برای اطلاع از وضعیت خاموشی‌های منطقه مورد نظر خود از طریق اپلیکیشن «برق من» اقدام نمایند.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

در حال ‌حاضر بیش از ۵۷۰ هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد؛ ۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند