فرماندار قصرشیرین: توسعه جامعه بدون حضور جوانان میسر نیست


فرماندار قصرشیرین: توسعه جامعه بدون حضور جوانان میسر نیست

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: توسعه جامعه بدون حضور جوانان میسر نیست از این رو باید زمینه استفاده و به کارگیری هرچه بیشتر این قشر فعال و پویا را در فعالیت‌های مختلف فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز سه شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان قصرشیرین افزود: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دشمنان با حربه توطئه ترور و تحریم سعی در ساقط کردن نظام داشتند اما با درایت ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و حضور مردم نقشه های آن ها خنثی شد.
وی اظهار داشت: دشمن در اهداف شوم خود همواره کانون توجهات را به سوی جوانان نشانه گرفته و سعی دارد نیروی جوانی و پتانسیل ها و ظرفیت های بزرگ که همان جوانان هستند را به خدمت بگیرند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس این جوانان بودند که با حضور خود فرماندهی کردند و امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور و مدیریت جهادی جوانان است.

تاتار اضافه کرد: باید تلاش کنیم زمینه حضور جوانان را در عرصه های مختلف فراهم کنیم.

او ادامه داد: امروز جوانان این شهرستان طرح ها و ایده‌هایی در ذهن دارند که برای عملیاتی شدن آن به حمایت مسوولان نیاز دارند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی