23 ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان فروخته شد


23 ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان فروخته شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: یکی از تکالیف قانونی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال جاری مولدسازی و فروش اموال غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی بوده است که در این زمینه 100 مورد از املاک و اراضی مازاد دولت در استان شناسایی و 23 ملک فروخته شد.

به گزارش ایرنا، امیر خلیلی خواه روز سه‌شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی، اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن اجتماعات یادگار امام (ره) استانداری به صورت ویدئو کنفرانسی ابراز داشت: از مجموع ۱۰۰ مورد از املاک و اراضی مازاد دولت شناسایی شده در استان، ۶۵ ملک در کمیته استانی تصویب و به کمیته ملی ارسال شد.

وی بیان کرد: تاکنون فروش ۴۸ مورد از املاک و اراضی مازاد دولت در استان سمنان در کمیته ملی تصویب شده و مجوز گرفته است و ۱۷ مورد در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: از ۴۸ مورد از املاک و اراضی مازاد دولت در استان سمنان که در کمیته ملی مجوز فروش گرفت، ۲۳ مورد فروخته و هزینه آن به حساب خزانه پرداخت شد.

خلیلی‌خواه تصریح کرد: ۱۲ میلیارد تومان بابت فروش ۲۳ مورد از املاک و اراضی مازاد دولت در استان سمنان به حساب خزانه واریز شد که از این میزان ۶۴ میلیارد ریال هنوز به استان بازنگشته است و باید بخش‌های مختلف همراهی کنند تا هزینه فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی به استان بازگردد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: اکنون ۵۶ میلیارد ریال از محل فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان که به حساب خزانه واریز شده به سمنان بازگشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟