تیم فوتبال سپیدرود در رشت میزبان فولاد نوین خوزستان است


تیم فوتبال سپیدرود در رشت میزبان فولاد نوین خوزستان است

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور میزبان تیم فولاد نوین خوزستان است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر روز چهارشنبه هفته جاری هشتم بهمن ماه (فردا) در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

رادنی دیدار افزود: این بازی به میزبانی تیم فوتبال سپیدرود رشت و در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می شود که امیدواریم تیم سپیدرود در این بازی خانگی برابر حریف خود به برتری برسد تا هر سه امتیاز این بازی را تصاحب کند.

وی ادامه داد: البته با توجه به پیروزی خارج از خانه تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته گذشته، بازیکنان این تیم از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند و آماده رویارویی با تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان هستند تا با برتری برابر این تیم، دومین پیروزی خانگی خود را جشن بگیرند.

وی بیان کرد: پس از پیروزی هفته گذشته سپیدرود برابر محتشم تبریز، تمرینات این تیم به طور منظم زیر نظر کادرفنی در رشت برگزار شد تا سپیدرود با آمادگی کامل مقابل تیم فولاد نوین خوزستان قرار گیرد و با برتری برابر حریفش، همچنان جزو تیمهای مدعی و صدرنشین باشد.

دیدار خاطرنشان کرد: گرچه تیم فولاد نوین خوزستان هم اکنون جایگاه مناسبی در جدول رده بندی ندارد جزو تیمهای انتهای جدول این گروه محسوب می شود، ولی به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیریم و به طور حتم کادرفنی سپیدرود برای این بازی، برنامه های خاصی را تدارک دیده تا سپیدرودی ها در این دیدار پیروز شوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در ادامه یادآور شد: در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم، تیم فوتبال سپیدرود رشت با ۹ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد و با صدر جدول فقط ۲ امتیاز فاصله دارد و تیم فولاد نوین خوزستان نیز با سه امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین اهواز، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403