سایه و سکوت از گیلان به پالرمو ایتالیا راه یافت


  سایه و سکوت  از گیلان به پالرمو ایتالیا راه یافت

رشت - ایرنا - سایه و سکوت نخستین تجربه فیلم کوتاه داستانی فاطمه مهدی‌پور از گیلان به جشنواره فیلم دیچه فالو - پالرمو ایتالیا راه یافت.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا، ماریو ماسالاسو مدیر فستیوال دیچه فالو در توصیف این فستیوال می گوید: این فستیوال برای ارتقاء و اشاعه دانش سینما در تمام اشکال هنری و سرگرمی آن با رویکردی سرشار از آزادی و گفت و گو برگزار می شود.
این رویداد سینمایی با مرور گذشته و ادای احترام به شخصیت‌های برجسته سینما به عنوان گامی در شناخت بهتر تاریخ سینما اجرا می‌گردد.
فیلم کوتاه «سایه و سکوت» روایتی کوتاه از زندگی زنی باردار است که دچار ترومای کودکی است و این کابوس و هراس را در لحظات مختلف تجربه می کند؛ فیلم تلاش دارد نشان دهد عدم توجه به امنیت کودکان به ویژه زنان چطور می تواند حال و آینده یک فرد را درگیر خود کند و این چرخه از حرکت نمی ایستد.
این رویداد سینمایی در تاریخ اول می سال جاری میلادی در شهر دویچه فالو – پالرمو واقع در جنوب ایتالیا برگزار می‌شود.
فاطمه مهدی پور کارگردان این فیلم کوتاه دانشجوی ارشد سینماست و فیلم «سایه و سکوت» نخستین تجربه فیلم کوتاه داستانی اوست، «سایه و سکوت» تجربه ای در قالب سینمای تجربه گرایانه و ذهنی با دغدغه مسائل زنان و دغدغه های روانشناختی در سینما است.
این فیلم به تهیه کنندگی: طاهره حق بین و حامد اریب در شرکت فیلم‌سازی «سیکا فیلم» تهیه و تولید شده است.
عوامل فیلم کوتاه سایه و سکوت عبارتند از: نویسنده و کارگردان: فاطمه مهدی‌پور / تهیه‌کننده: طاهره حق‌بین – حامد اریب / پخش بین المللی: حامد اریب / مدیرتصویربرداری: نواب محمودی / تصویربردار: حسین بدرطالعی / صدابردار: هادی سلیمانزاده / تدوین: حامد اریب / منشی صحنه: صاحبه خدمتگزار / مدیر تولید: مهرداد آبسالان / گریم: فرشته کشتکار / دستیار تصویر: مسعود میرحیدری/ دستیار صدا: مازیار کهنسال/ دستیاران تولید: محمد محمدی – محمد امین / صداپیشه: شیرین محسنی / بازیگران: حدیث نیکرو – غزل محمدی – مهسا نقیبی – پریسا طالبی – کیانا آراسته – مائده ارغند – ستایش مرتضوی – آیلی مهری.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید