خودکشی نافرجام 2 دختر در گرگان و چند خبر از گلستان


خودکشی نافرجام 2 دختر در گرگان و چند خبر از گلستان

گرگان - ایرنا - آغاز دادرسی الکترونیکی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، گلایه روستاییان گنبد از توزیع نشدن روعن خوراکی در این مناطق و خودکشی نافرجام 2 دختر در گرگان از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: برای اولین بار رسیدگی و دادرسی الکترونیکی در این سازمان در استان اجرا شد.

حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی‌کیاپی اظهار داشت: با توجه به وجود زیر ساخت‌های راه اندازی سیستم دادرسی الکترونیک در این سازمان، نخستین جلسه دادرسی الکترونیک به صورت مجازی و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با کانون اصلاح و تربیت گرگان انجام شد.

وی با تاکید بر انجام فرایند دادرسی الکترونیک در سازمان قضایی استان بیان کرد: استفاده از فن‌آوری‌های نوین برای تسهیل در فرایند رسیدگی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

**

کمبود روغن خوراکی در ماه‌های گذشته مشکلاتی را برای مردم گنبدکاووس بویژه مناطق روستایی این شهرستان ایجاد کرده است و آنان از مسوولان متولی تنظیم بازار خواستند تا سهمیه بیشتر به اهالی روستاها اختصاص دهند.

تعدادی از اهالی روستاهای دیگچه، ملاعلی‌تپه و ترشکلی گنبدکاووس در گفت و گو با ایرنا، خواستار توزیع روغن خوراکی با نرخ دولتی در این روستاها شدند.

**

۲ دختر که به صورت همزمان خود را از روی پل هوایی بلوار ناهارخوران گرگان به پایین انداخته بودند به صورت اتفاقی بر روی خودروی نیروی انتظامی که در حال عبور از آن مسیر بود افتاده و جان سالم به در بردند.

این ۲ دختر با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور