تمام محله‌های تهران پویا هستند


تمام محله‌های تهران پویا هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امروز دیپلماسی شهری از بستر‌های مهم گفتگو شهریست.

تمام محله‌های تهران پویا هستند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در مراسم اختتامیه جشنواره خشت طلایی که امروز برگزار شد اظهار کرد: خرسندم که بعد از ماه‌ها پرده نشینی فرصتی پیش آمد که در جمعی مفصل خدمت دوستان باشم.

وی ادامه داد: من به عنوان فرزند تهران مفتخرم که تهران میزبان چنین جشنواره‌ای است. کم می‌شنویم که تهرانی‌ها این چنین دور هم جمع شوند و از یکدیگر تعریف کنند من به عنوان دیپلماتی که به کشور‌های دیگر رفتم، تاکید می کنم تمام محله‌های تهران پویا هستند.

خطیب زاده درباره کرونا گفت: باید جهانی فکر کرد و محله‌ای عمل کرد شاید هیچ پدیده‌ای در دنیا نمی‌توانست به ما بگوید که سرنوشت ما به هم پیوسته است و در عین حال چقدر تنهاییم برای آنکه سلامت جامعه را حفظ کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: شهر سالم تنها یک مفهوم دارد. آن هم این است که چگونه از فرصت‌های محلی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: آنچه امروز می‌فهمیم مفهمومی میانی است. مثل استفاده از فضا‌های غیر سنتی در ارتباطات و همان فضای مجازی که نهادینه‌ترین آن‌ها است. گفتگو بستر دیپلماسی است وزارت امور خارجه شهرداری را یکی از ارگان‌های خود در دیپلماسی شهری دیده است.

خطیب زاده گفت: دیپلماسی شهری یکی از بستر‌های مهم گفتگو میان تمدن‌ها و شهر‌ها و کشور‌ها است و سازمان‌های بیین المللی فراوانی هم این مسئولیت را برعهده دارند.

انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی