کرونا اثر خود را در مدیریت شهری گذاشته است


کرونا اثر خود را در مدیریت شهری گذاشته است

رئیس شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر بیماری کرونا در مدیریت شهری اثر گذاشته است.

کرونا اثر خود را در مدیریت شهری گذاشته است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مراسم اختتامیه پنجمین دوره از جایزه خشت طلایی اظهار کرد: این مراسم از سال ۹۳ آغاز شده است و امسال تعداد ۵۸ کشور در این مراسم پروژه‌های خود را ارسال کرده اند.

وی ادامه داد: امسال این جایزه جهانی توانسته جهانی‌تر شود. به دلیل پاندمی کرونا شهر سالم و اقدامات محلی مدنظر قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: چهارصد روز است که این ویروس جهان را درگیر خود کرده است و بعد از جنگ جهانی دوم این دومین موضوعی است که جهان را درگیر خود کرده است.

هاشمی بیان کرد: تمام مشکلاتی که در گذشته وجود داشت امروز با این تجربه به درس تبدیل شده اند. کرونا افراد را وادار کرد تا در عملکرد خود بازنگری داشته باشند و چهره جدیدی به دنیا نشان داد. کرونا اثر خود را در مدیریت شهری هم گذاشته است و لازم است دقت بیشتری در پروژه‌های مربوط به کرونا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره خشت طلایی با مشارکت ۵۸ کشور و ۲۰۰ کلان شهر

وی بیان کرد: در این پروژه‌ها باید به سیستم حمل و نقل عمومی که در فراگیری این ویروس نقش دارد توجه کرد. ما در کشور خود دائم به فکر سیل و زلزله بودیم و فکر نمی‌کردیم که کرونا و این بیماری شهر را تحت تاثیر قرار دهد و اکنون طراحان شهری فعال شده اند و نتایج مثبتی دیده می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره شهر سالم گفت: در این شهر همه چیز باید بصورت طبیعی تدوین شود و اقدامات لازم با همراهی دولت مرکزی شکل گیرد تا همه دید مشترکی به فعالیت‌های خود داشته باشیم و امیدواریم این جایزه در سال‌های آینده هم به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس