50 اثر به جشنواره سوگواره یاس نبوی کانون روستای اومال نکا رسید


50 اثر به جشنواره سوگواره یاس نبوی کانون روستای اومال نکا رسید

کارگر اومالی گفت: 50 اثر به جشنواره سوگواره یاس نبوی کانون روستای اومال نکا رسید و امیدواریم از نفرات برتر تجلیل مناسبی انجام شود.

«آمنه کارگر اومالی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: به همت کانون روستای اومال نکا سوگواره یاس نبوی با هدف بزرگداشت ارزش ها و شعائر دینی، زنده نگه داشتن یاد و نام دخت نبی اکرم(ص) و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و دینی در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: نهادینه کردن ارزش های اسلامی و دینی در بین نسل جدید که با هجمه های مختلف فرهنگی و هنری روبرو هستند از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: اجرایی کردن برنامه های فرهنگی و هنری و انقلابی در بین نسل جدید با هجمه های مختلف دشمنان نیازمند اعتبارات است که امیدواریم با زتریق اعتبارات مناسب در این راستا نقش آفرینی کرد.

کارگر اومالی گفت: سوگواره یاس نبوی در نکا در دو بخش کودک ( 6 تا 9 سال) و نوجوانان ( 10 تا 15 سال) برگزار شد و علاقمندان آثار خود را با موضوع فاطمه یگانه دختر پیامبر، فاطمه و سبک زندگی فاطمی و عزاداری، سوگواری و ایین های مذهبی فاطمی ارسال شد که با داوری نفرات برتر اعلام و تجلیل می شوند.

وی با اعلام اینکه بخش های سوگواره یاس نبوی نکا در بخش قصه گویی در قابل معرفی کتاب، داستان کوتاه و شعرخوانی است، یادآور شد: علاقمندان آثار خود را حداقل در 5 دقیقه و حداکثر در 10 دقیقه با معرفی خود و نام و نام خانوادگی، سن و بخش شرکت در سوگواره به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و آثار به داوری گذاشته می‌شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403