اجرای طرح ایران قوی گامی برای هم افزایی اجتماعی در فعالیت های فرهنگی و دینی


اجرای طرح ایران قوی گامی برای هم افزایی اجتماعی در فعالیت های فرهنگی و دینی

زارعی گفت: اجرای طرح ایران قوی گامی برای هم افزایی اجتماعی در فعالیت های فرهنگی و دینی است که می‌توان استعدادهای مختلف را شکوفا کرد.

« علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: اجرای طرح ایران قوی در واقع مشارکتی سالم برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اسلامی است تا همه با هم برای تولید محتوای مناسب گام برداریم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: مسجد در گام دوم انقلاب نقش محوری در فعالیت های مختلف و خودسازی و جامعه پردازی و توسعه تمدن اسلامی دارد و لذا باید با توسعه برنامه های فرهنگی در این راستا تلاش وشد.

وی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند: « کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید» خاطر نشان کرد: فرمایشات امام خامنه‌ای باید نصب‌العین ما باشد و در راس برنامه های ما قرار گیرد و برای داشتن ایران قوی، فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد قوی برگزار شود.

زارعی گفت: اجرای طرح ایران قوی گامی برای هم افزایی اجتماعی در فعالیت های فرهنگی و دینی است که می توان استعدادهای مختلف را شکوفا کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه مسجد پایگاه و محور اصلی انقلاب است، فعالیت کانون‌های مساجد در سامانه "بچه های مسجد" و اجرای طرح "ایران قوی" می تواند نقش مهمی در توسعه فعالیت ها و پویایی کانون‌های مساجد داشته باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر یادآور شد: اگر می‌خواهیم فرهنگ متعالی و به معنای واقعی ایران قوی داشته باشیم باید نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را پررنگ‌تر ببینیم که در همین راستا کانون شهدا روستای سمچول هم برنامه های متنوع و محوری را در دستور کار دارد که به زودی اطلاع رسانی می شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟