اعتبار تکمیلی برای احداث و بهسازی راه چهار روستای میانه تصویب شد


اعتبار تکمیلی برای احداث و بهسازی راه چهار روستای میانه تصویب شد

تبریز- ایرنا- فرماندار ویژه میانه از تصویب اعتبارات تکمیلی برای احداث و بهسازی راه چهار روستای شیخدرآباد، ورزقان، آغچه قشلاق و حصار میدان داغی در این شهرستان خبرداد.

محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اطلاع رسانی های قبلی مبنی بر نیاز راههای روستایی به بهسازی و روکش آسفالت و نیاز به اعتبار تکمیلی در این راستا، روکش آسفالت جاده ترانزیت بین میانه، پلیس راه که تثبیت و بهسازی آن در حال انجام است و ساماندهی مقابل پلیس راه میانه- زنجان را جزو برنامه های اجرایی از محل اعتبارات تکمیلی عنوان کرد.

وی همچنین اعلام کرد: در جهت تقویت زیرساختهای تلفن همراه و افزایش آنتن دهی برای استفاده بهینه از انواع اپراتورها و افزایش پوشش اینترنت تا کنون ۱۵ دکل ارتباط مخابراتی نصب شده و ۱۳ دکل در حال اجراست.

مشایخی افزود: برای ۴۷ دکل دیگر نیز اخذ مجوز شده تا پوشش تلفن های همراه و خدمات اینترنتی در شهرستان میانه که وسیع، کوهستانی، دارای پستی و بلندی و نقاط کور بسیار است تقویت شود.

شهرستان میانه، در جنوب شرقی استان آذربایجان شرقی و در محل تلاقی سه استان آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل قرار گرفته است.

سراب از شمال، بستان آباد از شمال غربی، هشترود از غرب، چاراویماق از جونب غربی،زنجان از جنوب، خلخال از شرق و اردبیل از شمال شرقی این شهرستان رادربرگرفته اند.

شهرستان میانه با ۵ هزار و ۵۸۰ کیلومتر مربع مساحت از مجموع مساحت۴۵ ۱۶۲ کیلومترمربعی استان آذربایجان شرقی به عنوان پهناورترین شهرستان این استان محسوب می شود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج