مردم همکاری کنند خاموشی نخواهیم داشت


مردم همکاری کنند خاموشی نخواهیم داشت

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که اگر مردم و مشترکان برق همکاری کرده و حداقل 10 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند، زمستان را بدون خاموشی پشت سر خواهیم گذاشت.

مهدی طالبی گفت: در راستای پیشگیری از اعمال مدیریت اضطراری بار، مشترکان در همه بخش‌ها نسبت به کاهش حداقل ۱۰درصدی مصرف خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از توزیع برق فارس، طالبی به راهکارهای مفید و ساده جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی اشاره و اضافه کرد: با خاموش کردن یک لامپ اضافه و کاهش یک درجه‌ای دمای محیط، می توان تا ۱۰ درصد مصرف انرژی را کاهش داد.

وی خاموش کردن لامپ‌های اضافی در اداره‌ها، مجتمع های تجاری و منازل، بهره گیری از نور طبیعی خورشید در طول روز، استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعات اولیه روز به صورت غیر هم‌زمان و تنظیم سیستم‌های گرمایشی در دمای مناسب را از دیگر راهکارهای مصرف بهینه انرژی اعلام کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: چنانچه مشترکان برق همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند، طرح‌های تشویقی که برای تابستان برای مشترکان همکار در نظر گرفته شده بود، در زمستان هم اعمال خواهد شد.

طالبی، ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همکاری تمامی مشترکان، بدون هیچ گونه مشکلی در تأمین برق، روزهای سرد سال را پشت سرگذاشته و از محدودیت های به وجود آمده در زمستان امسال با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان