فرسوده بودن شبکه برق درون روستایی بخش مرکزی کهگیلویه


فرسوده بودن شبکه برق درون روستایی بخش مرکزی کهگیلویه

 بخشدار مرکزی کهگیلویه با بیان اینکه روستاهای بخش مرکزی، شبکه برق درون روستایی آنها فرسوده و نیاز به تامین اعتبار دارند گفت: بیش از 50 روستا در این دولت شبکه برق درون روستایی آنها بهینه‌سازی شد.

به گزارش خبرگزاری‌خبرآنلاین :شرمت‌الله حسینی پرور در اولین جلسه شورای اداری به ریاست فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه، بخش مرکزی را شامل سه دهستان دهدشت غربی، دهدشت شرقی و دهستان دشمن زیاری با ۱۸۰ روستا عنوان و اظهار کرد: خدمات خوبی در دولت تدبیر امید از جمله آسفالت ۳۹ روستا در سال‌های اخیر در این روستاها انجام شده است.
وی با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت این روستاها از قیر رایگان و یارانه‌ای بوده است، گفت: هم‌اکنون ۳۰ روستای دیگر آماده آسفالت داریم.
حسینی‌پرور افزود: با راه‌اندازی مجتمع آبرسانی حوزه شرقی، تعداد ۵۰ روستای بخش مرکزی و بخش‌های همجوار به تنش آبی آنها پایان داده شد.
وی بیان کرد: در عین حال روستای "چنگلوا" در حومه غربی که قرار بود از سد کوثر تامین می شد، ناتمام ماند.
حسینی پرور با بیان اینکه روستاهای بخش مرکزی شبکه برق درون روستایی آنها فرسوده و نیاز به تامین اعتبار دارند گفت: بیش از ۵۰ روستا در این دولت شبکه برق درون روستایی آنها بهینه‌سازی شد.
بخشدار مرکزی کهگیلویه افزود: در زمینه گازرسانی، دهدشت غربی و شرقی، گازرسانی به روستاها انجام شد.
وی افزود: در حوزه دشمن‌زیاری به دلیل نداشتن زیرساخت لازم برای آسفالت، تعدادی از روستاها همچنان نیازمند گازرسانی هستند و نیاز است متولیان شتاب بیشتری در این راستا داشته باشند.
حسینی پرور از پروژهای سد کوهبرد، سد سرپری، پروژه پاتاوه دهدشت، پتروشیمی و نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک به عنوان پروژه هایی که می توانند کهگیلویه را از بن بست خارج کند نام برد.

48

کد خبر 1480171

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...