آیین گرامیداشت درگذشت آیت‌الله مصباح در دانشگاه یزد برگزار شد


آیین گرامیداشت درگذشت آیت‌الله مصباح در دانشگاه یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- آیین گرامیداشت درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی روز سه‌شنبه با حضور جمعی از حوزویان و دانشگاهیان در صحن دانشجوی دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، معاون اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل موسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی (ره) با تبیین ویژگی‌های اخلاقی و تلاش علمی آیت‌الله مصباح یزدی گفت: نقش ایشان در تربیت شاگردان انقلابی و ولایتمدار و خدمت به نظام و انقلاب اسلامی به خصوص در حوزه علوم انسانی بسیار برجسته و ارزشمند است .

حجت‌الاسلام سید احمد رهنمایی ضمن تشریح فعالیت‌های علمی، پژوهشی در موسسه امام خمینی (ره) و تدوین کتب مختلف بر حسب ضرورت زمان یادآور شد: انتظار از حوزویان و دانشگاهیان این است که در مسیر نشر اندیشه ها و افکار ایشان بکوشند.

این عضو هبت علمی موسسه امام خمینی (ره) با بیان اینکه آیت‌الله مصباح یزدی همه مسایل و مشکلات را برای خدمت به کشور به جان می‌خرید، بیان کرد: نقش وی در دفاع از ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر همه روشن است.

آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل بیماری عصر جمعه ۱۲ دی سال ۱۳۹۹ دار فانی را وداع گفت.

پیکر آیت‌الله مصباح یزدی پس از تشییع در شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا