دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه در جذب 100درصدی اعتبارات داشته باشند


دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه در جذب 100درصدی اعتبارات داشته باشند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال مالی، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای جذب 100 درصدی اعتبارات اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی، اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن اجتماعات یادگار امام (ره) استانداری ابراز داشت: بیست و نهم اسفند پایان سال مالی است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی در این مدت نسبت به جذب ۱۰۰درصدی اعتبارات اقدام کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی که توان جذب اعتبارات را ندارند برای جذب اعتبار در بخش‌های دیگر هر چه سریع‌تر اعلام کنند.

وی اضافه کرد: ساخت ساختمان آموزش و پرورش از جمله طرح‌هایی است که تکمیل آن در اولویت قرار دارد و دولت ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح اعتبار برای استان سمنان در نظر گرفته است و ضرورت دارد دستگاه‌های مرتبط هر چه زودتر نسبت به تکمیل طرح اقدام کنند.

استاندار سمنان با اشاره به ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام اهتمام ویژه داشته باشند تا حداکثر اردیبهشت سال آینده طرح‌های نیمه تمام تکمیل و به‌بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: افتتاح طرح های مختلف کام مردم را شیرین می‌کند و به عنوان نتایج نظام و انقلاب در شهرها و روستاها موجب امیدآفرینی می‌شود و همه می‌دانند با وجود تحریم‌ها و محدودیت منابع، دولت کماکان در حال ارائه خدمات و ساخت و ساز است.

استاندار سمنان گفت: پنج هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار با دستور ریاست جمهوری برای تکمیل برخی طرح‌های ناتمام استان سمنان در حوزه راه، آب، بهداشت و درمان اختصاص یافت و این اعتبار صرف تکمیل طرح‌های مصوبه سفر و طرح‌های دارای بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌شود.

رئیس جمهوری در پاسخ به مکاتبه علیرضا آشناگر استاندار سمنان با موضوع اعلام طرح‌های عمرانی در حال احداث استان ، دستور بررسی فوری و مساعدت در تامین اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی استان را صادر کرد.

استاندار سمنان در مکاتبه خود با رئیس جمهوری ۱۱۰ طرح معرفی کرد که از مجموع طرح‌ها، سه طرح متعلق به شرکت برق منطقه ای سمنان، یک طرح مربوط به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، یک طرح مربوط به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک طرح مربوط به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، یک طرح مربوط به اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، یک طرح مربوط به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ۲ طرح مربوط به جهاد دانشگاهی، سه طرح مربوط به شرکت آب منطقه ای، پنج طرح مربوط به دانشگاه سمنان، ۲ طرح مربوط به دانشگاه صنعتی شاهرود، یک طرح مربوط به دانشگاه دامغان، یک طرح مربوط به اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و ۱۲ طرح مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان سمنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا