استاندار آذربایجان شرقی بر حل مشکلات تعاونی‌های مسکن تاکید کرد


استاندار آذربایجان شرقی بر حل مشکلات تعاونی‌های مسکن تاکید کرد

تبریز- ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توجه ویژه مدیران استان به رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن کارکنان دولت گفت: رفع مشکلات این حوزه یکی از اصلی ترین اولویت های ماست و امیدواریم در آینده نزدیک، اخبار خوشی برای اعضای این تعاونی‎ها داشته باشیم.

محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرک سبلان تبریز با حضور اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن کارکنان دولت گفت: اهتمام بسیار خوبی در بین مدیران استان برای رفع مشکلات مربوط به تعاونی های مسکن وجود دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع این مشکلات باشیم.
وی با بیان اینکه حمایت از حقوق کارکنان دولت و تمامی اعضا تعاونی های مسکن دستگاه های دولتی را یکی از اساسی ترین وظایف خود می دانیم، گفت: در این مسیر از هیچ تلاش قانونی و عادلانه برای رفع مشکلات و پایان انتظارات چندین ساله اعضا دریغ نمی ورزیم.
وی بر همکاری هرچه بیشتر دستگاه های مسوول برای حل مشکلاتی همچون مالکیت و کاربری اراضی مربوط به تعاونی مسکن کارکنان دولت به ویژه شهرک سبلان تاکید کرد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی اقدامات و تصمیمات اشتباه و غیرتخصصی مدیران گذشته عنوان کرد: تعهد مدیران سابق، تعهد ما نیز هست و تا زمانی که مخالف قانون نباشد برای اجرای آن تلاش می کنیم.
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های مسکن کارکنان دولت و همچنین مدیران راه و شهرسازی واداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند.

شهرک سبلان در منطقه ای به نام آرپاه دره سی در مسیر جاده تبریز به اهر واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد