11 طرح مختلف همزمان با دهه فجر در پلدشت به بهره‌برداری می‌رسد


11 طرح مختلف همزمان با دهه فجر در پلدشت به بهره‌برداری می‌رسد

ارومیه- ایرنا- فرماندار پلدشت گفت: 11 طرح مختلف همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای آنها 85 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مهران صفری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های آموزشی، عمران شهری و روستایی، ورزشی و خدماتی است که شامل سه دهنه پل ، آسفالت معابر، نصب پنل خورشیدی ویژه مددجویان و طرح های منابع طبیعی است.

فرماندار پلدشت ادامه داد: علاوه بر این به همین مناسبت طرح های عمرانی دهیاری ها، بنیاد مسکن، احداث و شبکه توزیع هوایی و افتتاح خانه ورزشی روستایی نیز در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به عرصه‌های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت‌های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه شهرها در اولویت قرار گرفته است.

صفری افزود: در این راستا شهرستان پلدشت نیز از این تلاش‌ها و اقدامات در جهت توسعه و بالندگی بی بهره نشده و امسال نیز همچون سال‌های گذشته، در دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی زیادی در این شهرستان هستیم.

پلدشت در ۲۵۷ کیلومتری شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان