رایگان شدن کارت شهری تاکسی داران رشت


رایگان شدن کارت شهری تاکسی داران رشت

نماینده رشت در مجلس، بر تسریع فرآیند تمدید کارت شهری و صرفه جویی در وقت تاکسی رانان تاکید کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته تمدید کارت شهری در رشت به صورت رایگان انجام می شود.

محمدرضا احمدی سنگری در نشست پیگیری مطالبات و رفع مشکلات تاکسی داران رشت، یکی از مشکلات قشر زحمتکش حمل و نقل را هزینه های بالا جهت دریافت کارت شهری بیان کرد و افزود : با پیگیری های صورت گرفته تمدید کارت شهری تاکسی داران در رشت به صورت رایگان صورت می پذیرد.

وی با اشاره به قانون اجباری بودن دریافت کارت شهری بر تسریع فرآیند تمدید کارت شهری و صرفه جویی در وقت تاکسی رانان تاکید کرد و گفت: با پیگیری و برگزاری جلسات با مسئولین مرتبط، مقرر شد با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا این فرآیند به صورت زمان بندی شده و بدون اجبار فوری انجام شود و همچنین برای پیشگیری از معطل شدن رانندگان با معرفی معتمدین و نمایندگان تاکسی داران این امر تسریع پذیرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در این نشست به افزایش قیمت لاستیک، لوازم اتومبیل و سایر هزینه های جانبی اشاره کرد و متذکر شد: با شیوع ویروس منحوس کرونا و کاهش درآمد تاکسی داران در تامین معیشت دچار مشکل شده اند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سازمان تاکسی رانی با طرح موضوع و پیشنهاد برای نرخ نامه جدید به فرمانداری اقدام کند.

وی با اشاره به ساماندهی ایستگاه های حمل و نقل شهری و برون شهری، تصریح کرد: مطالبات تاکسی داران برای نصب علائم ترافیکی در ایستگاه ها از موضوعاتی است که باید سازمان تاکسی رانی برای رفع آن پیگیر باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی