اطلاع‌رسانی خدمات دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است


اطلاع‌رسانی خدمات دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است

فرماندار مرکز لرستان گفت: اطلاع‌رسانی خدمات دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است.

جعفر طولابی در جلسه شورای اداری خرم‌آباد که هفتم بهمن ماه با دستور کار اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر و کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری این کنگره و انعکاس خدمات دولت در دهه فجر اقدامات مناسبی دهند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی خدمات دولت در شرایط کنونی بسیار مهم است، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای جمهوری اسلامی و این اقدامات را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و پژوهشی بیان کنند.

طولابی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که همه دشمنان ایران دست به دست هم داده‌اند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند، تأکید کرد: این توطئه‌ها با درایت و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم خنثی شده است.

فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر اینکه تشریح دستاوردهای نظام و ایجاد امید و نشاط برای مردم بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با القای نارکارآمدی نظام جمهوری اسلامی مردم را مایوس کنند و همین موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی یادآور شد: در دهه فجر علاوه بر افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، تجلیل از خانواده‌های شهدا نیز انجام می‌شود.

طولابی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان گفت: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و وظیفه داریم به بهترین نحو ممکن برای بهتر برگزار شدن این کنگره تلاش کنیم.

فرماندار مرکز لرستان یادآور شد: خرم‌آباد نیز بیش از ۲۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۱۱ کمیته برای برگزاری این کنگره در شهرستان تشکیل شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل