مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد از افزایش حوادث انفجار ابراز نگرانی کرد


مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد از افزایش حوادث انفجار ابراز نگرانی کرد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد با اشاره به حادثه انفجار امروز- سه شنبه- که منجر به تخریب یک واحد مسکونی شد گفت: امسال شمار حادثه‌های انفجار در مرکز استان افزایش یافته است.

مجیدگریوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انفجار گاز امروز در یک واحد مسکونی هرچند خسارت جانی نداشت اما موجب تخریب آن شد.

وی با بیان اینکه در زمان انفجار، کسی در منزل حضور نداشت، تصریح کرد: علت انفجار، نشت گاز اعلام شده است.

وی گفت: دی ماه امسال هم انفجار کپسول گاز ال.پی.جی در یک کارگاه غیرمجاز بجنورد که اقدام به نصب این کپسول‌ها بر روی خودروها می‌کرد، چهار مصدوم برجای گذاشت که در آن سه نفر در محل حادثه دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند و یک زن نیز در منزل مجاور به علت ترس از صدای انفجار خودو را از طبقه اول به پایین پرت کرد که مصدوم شد.

وی افزود: ۲۲ دی ماه هم حادثه انفجار دیگر بر اثر نشت گاز در یک منزل در مرکز استان خراسان شمالی چهار مصدوم بر جای گذاشت.

در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که ۲ نفر توسط نیروهای اورژانس در محل مداوا و ۲ نفر به بیمارستان اعزام شدند. در این حادثه به ۲ واحد مسکونی خسارت وارد شده است.

وقوع انفجار و آتش سوزی در یک واحد مسکونی در بجنورد در دی ماه به مصدومیت سه نفر منجر شده بود.

همچنین آذرماه امسال وقوع یک انفجار در شهرک شاهد بجنورد به ۱۴ واحد مسکونی خسارت زد که میزان آسیب دیدگی آنها بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد بود.

شدت موج این انفجار، که ناشی از تجمع گاز در یک منزل رخ داد به حدی بود که ۲ واحد مسکونی را به طور کامل تخریب کرده و در یکی از این واحدها نیز آتش سوزی حادث شد.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!