6 خوراکی که بعد از خوردن آن ها سرطان به سراغ شما نمی آید


ابتلا به سرطان به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک، سبک زندگی، آلودگی های محیطی، بیماری های زمینه ای، داروها و نوع تغذیه شما بستگی دارد. در نتیجه نقش شما در ابتلا به سرطان صفر نیست و شما می توانید به شکل موثری از ابتلا به سرطان خود و عزیزانتان جلوگیری کنید. این 6 خوراکی به شما در جلوگیری از ابتلا به سرطان به شما کمک می کنند و بعد ازخوردن آن ها سرطان...

6 خوراکی که بعد از خوردن آن ها سرطان به سراغ شما نمی آید

ابتلا به سرطان به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک، سبک زندگی، آلودگی های محیطی، بیماری های زمینه ای، داروها و نوع تغذیه شما بستگی دارد. در نتیجه نقش شما در ابتلا به سرطان صفر نیست و شما می توانید به شکل موثری از ابتلا به سرطان خود و عزیزانتان جلوگیری کنید. این 6 خوراکی به شما در جلوگیری از ابتلا به سرطان به شما کمک می کنند و بعد ازخوردن آن ها سرطان نخواهید گرفت.

1.سیب: سیب حاوی پلی فنول می باشد. پلی فنول ها ترکیبات گیاهی هستند که دارای خواص ضدالتهابی و ضد سرطانی می باشند.

2.گردو: گرو حاوی ماده ای به نام پدونکلاژین است که این ماده می تواند در کاهش خطر سرطان سینه موثر باشد.

3.هویج: هویج غنی از مواد مغذی ضروری از جمله ویتامینA ویتامین K و آنتی اکسیدان ها می باشد. همچنین بتاکاروتن موجود در آن باعث افزایش سطح سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از برخی از سرطان ها می شود.

4. توت ها: توت ها سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر هستند. همچنین آنتی اکسیدان موجود در توت ها برای سلامتی بدن لازم است. توت ها می توانند خطر سرطان هایی مانند سرطان کولون و سرطان سینه را کاهش دهند.

5.ماهی های چرب: ماهی های چرب از قبیل سالمون، خال مخالی و کولی سرشار از ویتامینB و امگا 3 هستند. گنجاندن غذاهای دریایی در رژیم غذایی خطر سرطان هایی چون سرطان پروستات و کولور کتال را کاهش می دهد.

6. حبوبات: حبوبات از قبیل لوبیا، نخود و عدس غنی از فیبر هستند. حبوبات می توانند باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان های سینه و کولورکتال شوند.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

عوامل اصلی ریزش مو های خود را بشناسید | 29.4 هزار سقوط شدید قیمت سکه و دلار در بازار، سکه به زیر 10 میلیون تومان خواهد رسید؟ | 7.1 هزار تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 22.5 هزار کاهش قیمت دلار در بازار، آیا منتظر سقوط قیمت سکه باشیم؟ | 4.0 هزار پیش بینی قیمت طلا، دلار و سکه مورخ 7 بهمن 99 | 3.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»