مرکز بهداشت کندوان میانه دهه فجر بهره برداری می‌شود


مرکز بهداشت کندوان میانه دهه فجر بهره برداری می‌شود

تبریز- ایرنا - بخشدار کندوان میانه از مااده بودن ساختمان جدید مرکز بهداشت ترک خبر داد و اعلام کرد: در روزهای آتی شاهد استقرار کادر درمان در این مرکز و همزمان با دهه فجر نیز شاهد بهره برداری رسمی از این مرکز خواهیم بود.

محمود زرین روز سه شنبه در جلسه شورای اداری بخش و دهیاران با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: دهه فجر امسال رنگ و بوی متفاوت تری به سالهای قبل دارد و باید نسبت به فضاسازی مناسب در روستاها و شهر اقدام شود.

محمود زرین گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بخش کندوان در تمامی ادوار گذشته پر رنگ و پر شور بوده و امسال نیز در صورت سفید بودن شرایط همانند ادوار گذشته برگزار و در غیر این صورت با استفاده از ظرفیت های موجود و با برنامه ریزی های ویژه شاهد برگزاری مراسم دهه فجر به صورت مجازی خواهیم بود.

زرین با بیان اینکه گرامیدشت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های معظم ایشان امری ضروری و ترک ناپذیر است، اضافه کرد: این امر به سبب رشادت ها و از جان گذشتگی شهدا در حفظ و حراست از میهن، انقلاب و نظام انجام می شود.

بخشدار کندوان ضمن دعوت از مشارکت همگانی مردم در تعیین سرنوشت و آینده کشور گفت: انتخابات پیش رو از تمامی لحاظ با انتخابات سالهای گذشته متفاوت بوده و در این میان با توجه به پروتکل های بهداشتی و شرایط خاص روش های جدیدی اتخاذ خواهد شد.

زرین با اشاره به توانمندی های شوراها و دهیاران بخش کندوان گفت: در بیشتر روستاهای بخش مشکلات اساسی نداریم و این امر در سایه حسن انتخاب و مشارکت مردم در تعیین شوراها و به تبع آن انتخاب دهیاران می باشد.

وی افزود: روستاهای فاقد شورا، فاقد دهیاری و اعتبارات عمرانی خواهند بود و این امر علاوه بر مشکلات عمرانی بسیاری از مطالبات و نیازهای وابسته به دهیاری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

زرین با تاکید بر لزوم اخذ سوء پیشینه برای نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا گفت: در همین راستا امکان اخذ سوء پیشینه در نهادهای مربوطه فراهم شده است و کلیه داوطلبان ملزم هستند قبل از اتمام مهلت قانونی نسبت به اخذ این گواهی و از ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بخش کندوان به مرکزیت شهر تَرْک، یکی از بخش‌های تابعه شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی در شمال غربی ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط