فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است


فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

تبریز- ایرنا- بخشدار یامچی مرند گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همچنین برنامه شاد در آموزش و پرورش، دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر به خوبی تبیین می‌شود.

بهرام ملکی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در بخش یامچی اظهار کرد: دستاوردهای کشور در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، ورزشی، سیاسی و موارد دیگر و تاثیرگذاری ایران در تمام تصمیم‌گیری‌های دنیا، نشان از جایگاه ارزنده کشورمان در منطقه و جهان دارد.

وی گفت: در دهه فجر امسال، به دلیل ویروس کرونا با محدودیت‌هایی مواجه شده ایم و تصمیم گیری در رابطه با انجام مراسم دهه فجر، باید منطبق با مصوبات ستاد کرونا باشد که لازم است برنامه ها بیشتر به سمت فضای مجازی سوق پیدا کند.

بخشدار یامچی افزود: مسئولان ادارات و همچنین دهیاران در سطح شهر و روستا با برنامه‌ریزی صحیح و همچنین برگزاری جلسات هماهنگی، نسبت به فضاسازی در شهر و روستاها و همچنین استفاده از فضای حقیقی و مجازی اقدام کرده و به برگزاری مراسم دهه فجر اهتمام داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ادای احترام و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم روز زن و مادر و دیدار با خانواده معظم شهدا با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی طبق مصوبات ستاد کرونای استان، از جمله برنامه های دهه فجر در شهر یامچی خواهد بود.

در این جلسه مسوولان ادارات شهرستان و بخش یامچی و نیز دهیاران روستاهای بخش یامچی نیز برنامه های خود را برای دهه مبارک فجر ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...