استاندار: رویکرد اصلی کنگره شهدای یزد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است


استاندار: رویکرد اصلی کنگره شهدای یزد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: رویکرد اصلی دومین کنگره ملی چهارهزار شهید دارالعباده خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی با همکاری مردم و خیران و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است که رویکردی ابتکاری و قابل ستایش در این زمینه است.

به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای یزد با قدردانی از تلاش تمامی کمیته‌ها در انجام وظایف محوله برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی در استان افزود: تاکنون کمیته‌های کنگره اقدامات موثری بر حسب ماموریت تعریف شده انجام داده اند و این حرکت جهادی و خدمت‌رسانی به مردم با نیت و به یاد شهدا باید با قوت تداوم یابد .

وی اظهار کرد: علاوه بر ارایه خدمات و محرومیت‌زدایی باید فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی برای بازشناسی نقش شهیدان در حفظ استقلال و تبیین ارزش‌ها و اهداف آنها جزو ماموریت‌های اصلی همه کمیته‌ها تا برگزاری کنگره باشد.

طالبی با بیان اینکه تکریم شهیدان و تجلیل از ایثارگران یک افتخار و جزو رسالت‌های ملی و دینی محسوب می‌شود، گفت: هرگونه خدمت‌رسانی به مردم به نیت شهیدان گرانقدر و گره‌گشایی از امور شهروندان با یاد شهدا در کارنامه مسوولان و فعالان برگزاری کنگره ثبت و ضبط می‌شود.

در این نشست تعدادی از مسوولان کمیته‌های کنگره گزارشی از آخرین عملکرد، انتظارت و نیازها را ارایه کردند و مقرر شد تا مطالبات و مشکلات بررسی و برای سرعت‌بخشیدن به خدمات‌رسانی بخش های مختلف، اقدامات لازم صورت گیرد .

کنگره چهار هزار شهید استان اوایل اسفندماه امسال برگزار می‌شود و تاکنون ۲۲ کمیته در این زمینه تشکیل شده و هدف برگزاری آن، تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جوان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی