حباب سکه 270 هزار تومان شد /پیش بینی قیمت طلا فردا 99/11/08


قیمت طلا با 31 هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و 34 هزار تومان رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از تجارت نیوز،طلا و سکه امروز ارزان شد و به یک میلیون و ۳۴ هزار تومان رسید.بار قبل هم قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به زیر یک میلیون تومان رسید و باید دید که این بار هم آیا کاهش قیمت طلا ادامه‌دار است و طلا به کانال ۹۰۰ هزار تومانی وارد می‌شود یا نه. در این میان، حباب سکه هم به شکل بی‌سابقه‌ای به کانال ۲۷۰ هزار تومان رسید.

فروشندگان طلا پیش از این گفته بودند با روی کارآمدن بایدن انس جهانی طلا روند نزولی دارد و حالا این پیش‌بینی محقق شده است.

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، علت کاهش قیمت طلا در بازارهای داخلی به کاهش ۱۲ دلاری قیمت انس جهانی طلا و رسیدن به کانال یک هزار و ۸۵۵ دلار است. همچنین بازار ارز هم نسبت به دیروز اندکی ارزان شد.

نادر بذرافشان معتقد است: با توجه به کاهش انس جهانی طلا و کنترل بازار ارز پیش‌بینی می‌شود طلا فردا دوباره ارزان شود.

روز گذشته سید محمود فضل آذر شریبانی، بازرس اتحادیه طلای تهران هم گفته بود: «با وجود افزایش تقاضا احتمالا فردا روند بازار طلا ثابت است.»

چرا انس جهانی کاهش یافت؟

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران درباره علت کاهش انس جهانی گفت: با شیوع ویروس کرونا رکود اقتصادی در سطح جهان فراگیر شده است و از طرفی سطح معاملات در بورس جهانی هم افت کرده است. همین مسئله باعث نوسان انس جهانی شده است. در بازار داخل هم با کاهش انس جهانی و افت دلار، طلا در بازار داخل ارزان شد.

حباب سکه 270 هزار تومان شد /پیش بینی قیمت طلا فردا 99/11/08

به گفته بذرافشان، خوشبختانه در آستانه روز مادر خرید سکه‌های نیم، ربع و گرمی بیشتر شده است. به همین دلیل این سکه‌ها بابت کاهش قیمت بیشتر مقاومت نشان دادند و نرخ آنها نسبت به دیروز ثابت ماند.

قیمت انواع سکه چقدر شد؟

بذرافشان در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به دیروز ۳۱ هزار تومان کاهش یافت و با نرخ یک میلیون و ۳۴ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید هم نسبت به دیروز با ۴۷۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نسبت به دیروز ثابت باقی ماند که قیمت هر یک به ترتیب ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۳ میلیون و ۸۰۰ و ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

سقوط شدید قیمت سکه و دلار در بازار، سکه به زیر 10 میلیون تومان خواهد رسید؟ | 18.0 هزار ابتکار دولت بایدن برای گفتگو با ایران | 3.9 هزار ثبت نام فروش فوق العاده سایپا آغاز شد+جدول | 13.3 هزار یک خبر مهم سیاسی برای بازار ارز | 27.4 هزار عوامل اصلی ریزش مو های خود را بشناسید | 29.8 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد