پیرلو: بایرن مونیخ و رئال مادرید برابر تیم های دسته پایینی حذف شدند؛ بازی با اسپال مثل یک تله است


پیرلو: بایرن مونیخ و رئال مادرید برابر تیم های دسته پایینی حذف شدند؛ بازی با اسپال مثل یک تله است

آندره آ پیرلو به شاگردانش هشدار داده برابر تیم دسته دومی اسپال، بازی سختی در پیش دارند و نباید اجازه دهند...

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، چهارشنبه شب ساعت 23:15 به وقت تهران یوونتوس میزبان اسپال خواهد بود. اسپال از سری بی، با حذف کروتونه و ساسولو از سری آ به یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا رسیده است.

طرفداری | به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از بازی با اسپال حاضر شد و صحبت کرد.

نباید اسپال را دست کم بگیریم

درست است که اسپال در سری بی بازی می کند اما این بازی می تواند برای ما مثل یک تله باشد. در سایر کشورهای اروپایی، شگفتی های بزرگی رقم خورد و تیم هایی چون بایرن مونیخ و رئال مادرید به دست تیم های دسته پایینی از جام حذفی کنار رفتند. بازی سختی در پیش داریم اما هدف ما راهیابی به دور بعدی مسابقات است، بنابراین باید با نهایت تمرکز پا به میدان بگذاریم. اسپال در کوپا ایتالیا و سری بی خیلی خوب کار کرده و نمی توانیم آن ها را دست کم بگیریم. باید تمام تلاش مان را انجام دهیم از رقم خوردن یک شرمندگی، جلوگیری کنیم.

رودریگو بنتانکور پایش بخیه خورده و استراحت می کند

رودریگو بنتانکور برای بازی فردا استراحت می کند زیرا او در بازی با بولونیا با زخم در پایش بازی کرد که این زخم به سه بخیه نیاز داشت. او برای تیم فداکاری کرد و حالا چند روزی استراحت می کند. دمیرال برگشته است و همراه با دلیخت فردا در خط دفاعی بازی خواهد کرد. بوفون هم درون دروازه قرار می گیرد. جیجی طی هفته های اخیر با مشکلاتی مواجه شد اما همه آن ها حل شده و فردا بازی خواهد کرد. فصل تا این جا برایمان نسبتا خوب پیش رفته است. می توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم اما در این فصل خسته کننده، وجود دست اندازها طبیعی به نظر می رسد. هدف ما این است که در تمام مسابقات تا انتها پیش برویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق