افتضاح دوباره در فوتبال ایران ؛ تبانی عجیب مدیر و سرمربی


افتضاح دوباره در فوتبال ایران ؛ تبانی عجیب مدیر و سرمربی

دلالی و تبانی در فوتبال ایران مدت هاست که تبدیل به امری رایج شده است. دلال هایی که همواره با دخالت های نابجایشان بیشترین سود را به جیب می زنند و هیچ گاه نیز شناخته نمی شوند. حالا این بار نوبت به تبانی مدیر و سرمربی یک تیم لیگ برتری رسیده است تا با انتقال میلیاردی بازیکن ، یک رقم هنگفت به جیب بزنند. نوشته افتضاح دوباره در فوتبال ایران ؛ تبانی عجیب...

افتضاح دوباره در فوتبال ایران ؛ تبانی عجیب مدیر و سرمربی

انتقال میلیاردی دروازه بان به تیم لیگ برتری با تبانی مدیر و سرمربی تیم
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۵
افتضاح دوباره در فوتبال ایران ؛ تبانی عجیب مدیر و سرمربی

دلالی و تبانی در فوتبال ایران مدت هاست که تبدیل به امری رایج شده است. دلال هایی که همواره با دخالت های نابجایشان بیشترین سود را به جیب می زنند و هیچ گاه نیز شناخته نمی شوند. حالا این بار نوبت به تبانی مدیر و سرمربی یک تیم لیگ برتری رسیده است تا با انتقال میلیاردی بازیکن ، یک رقم هنگفت به جیب بزنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، در اتفاقی نادر یکی از مدیران سابق یکی از باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال به شدت در حال تلاش برای بازگشت به سمت خود است.

چندی پیش یکی از اعضای هیات مدیره یکی از باشگاه‌های لیگ برتری که نفوذ زیادی در باشگاه داشت و حتی مدتی معاون باشگاه هم بود، خیلی بی سروصدا از این سمت کنار رفت. شنیده‌ها در این خصوص حاکی از آن است که پای دلالی در این ماجرا در میان بوده است.

حتی شنیده می‌شود این مدیر با سرمربی تیم هم ارتباطاتی خارج از فضای رسمی داشته است. ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که در فصل نقل‌وانتقالات، با هماهنگی بین این مدیر و سرمربی یکی از دروازه‌بان‌هایی که هیچ مشتری نداشته و نهایتا ارزش جذب او ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، با رقم هنگفت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به این تیم می‌پیوندد!

این مسئله حتی صدای دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه را هم درآورد و مشخص شد که این مدیر پر نفوذ در هیئت مدیره که مدتی هم به عنوان معاون باشگاه فعالیت می‌کرد چند بازیکن دیگر را نیز به همین شکل برای تیمش جذب کرده است. نکته مهم اینجاست که دلال‌ها و حامیان این معاون هم از این انتقالات سود زیادی کرده‌اند.

جالب است که در حال حاضر این عضو سابق هیات مدیره، در حال سم‌پاشی علیه این باشگاه و به شدت دنبال بازگشت به سمت قبلی خود است و در این راه از هر رانت خواری و فساد در فوتبال هم استفاده کرده و می‌کند تا به نتیجه مدنظرش برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش