برف روبی 90 هزار کیلومتر باند از راه‌های آذربایجان شرقی


برف روبی 90 هزار کیلومتر باند از راه‌های آذربایجان شرقی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در ایام بارش‌های سالجاری، 90 هزارکیلومتر باند از راه‌های استان توسط اکیپ‌های راهداری برف روبی و نمک پاشی و شن پاشی شد.

غلامرضا رسول زاده با اعلام این خبر، افزود: در عملیات راهداری زمستانی در طی بارش‌های سالجاری در کلیه محورهای استان، بیش از ۱۷ هزار تن مخلوط شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

وی گفت: در این ایام، نیروهای راهداری اقدام به امدادرسانی به ۲۰۰۵ خودرو که به عناوین مختلف در برف و کولاک گرفتار شده بودند، کردند.

وی اظهار کرد: در این مدت، تعداد ۵۶۴۵ مورد راه روستایی برف روبی شده است؛هم‌چنین به ۲۷۵ مسافر اسکان داده شده است.

رسول زاده تعداد ماشین آلات سبک و سنگین درگیر در عملیات راهداری زمستانی را ۳۷۶ دستگاه اعلام کرد و گفت: این تعداد دستگاه شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه‌های سبک و سنگین است که برای طرح راهداری زمستانی تجهیز شده‌اند.

وی گفت: تعداد ۱۱۶۹ نفر عوامل راهداری زمستانی در قالب ۹۰ اکیپ راهداری تعداد نفرات درگیر در برف روبی بوده‌اند.

وی راه‌های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر برشمرد و گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه همکاران و بکارگیری کلیه امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در محورهای پرتردد نسبت خدمات رسانی به ترددکنندگان جاده‌ها اقدام کرده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، معاون راهداری ابن اداره کل هم‌چنین به پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اشاره کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست