سهم شهرستان طالقان از درآمد سد پرداخت شود


سهم شهرستان طالقان از درآمد سد پرداخت شود

کرج - ایرنا- نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان گفت : انتظار می رود وزارت نیرو بخشی از درآمد حاصل از فروش آب سد طالقان را برای عمران این شهرستان اختصاص دهد.

علی حدادی روز سه شنبه در نشست با ساکنان روستاهای شهرستان طالقان بیان داشت: ۱۵ سال از احداث سد طالقان می گذرد اما انتظار می رفت تا سهمی از درآمد حاصل از فروش آب سد طالقان به عمران این شهرستان اختصاص یابد.

وی بیان داشت: این موضوع با وزیر نیرو در میان گذاشته شده و امیدواریم برای عمران و توسعه این شهرستان کمک لازم به عمل آید.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاربه موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان طالقان و سایر مناطق استان البرز گفت : دستگاه های اجرایی در این زمینه باید اقدامات پیشگیرانه به عمل آورند.

حدادی افزود: امروز شهرستان طالقان با برخورداری از اراضی مناسب منابع طبیعی، بستر لازم را برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا متناسب با نیاز منطقه دارد و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی در خصوص افتتاح جاده جدید طالقان - ساوجبلاغ بیان داشت : وزارت راه وشهرسازی باید قبل از افتتاح این پروژه نسبت به ایمن سازی مسیر اقدام کند.

این نماینده مجلس گفت : استان البرز با اینکه ۱۱۰ درصد تحقق درآمدی دارد به لحاظ اختصاص بودجه در ردیف بیست و هشتم کشور قرار دارد.

حدادی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت : انتظار می رود بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طرح هادی در روستاها را با مشاوره دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها انجام دهد تا شاهد کاستی و مشکل در این بخش نباشیم.

وی افزود: بررسی طرح جامع شهری و روستایی اکنون در دست بررسی است که این موضوع روند مطلوبی طی می کند.

سخنگوی شوراهای مجلس شورای اسلامی به موضوع اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و بیان داشت: ما تمام تلاشمان بر این است که اصلاح ساختار بودجه مربوط به ۱۴۰۰ به نفع مردم باشد.

شهرستان با جمعیت ثابت ۳۵ هزار نفر و شناور یکصد هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی کرج قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)