52 کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد


52 کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

بروجرد - ایرنا - معاون راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: از مهر ماه سال گذشته در قالب طرح ابرار، اقدامات بسیار خوبی در بهسازی و آسفالت راه های روستایی اولویت دار کشور و لرستان انجام شده به طوری که تا کنون 52 کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد.

شعبان علی خاوری عصر سه شنبه در بازدید از راه های روستایی بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: برخورداری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بروجرد از راه آسفالته از برنامه های امسال است.
وی در خصوص پیگیری ساخت راه در روستاهای اولویت دار شهرستان قول مساعد داد و اظهار داشت: تلاش خواهد شد هرچه سریع تر آسفالت راههای روستایی بروجرد تحقق و به خواسته بحق مردم جامه عمل بپوشانیم.

وی در بازدید از پروژه های ابنیه و راه روستایی بروجرد با تقدیر از تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در اجرای طرح ابرار و دیگر پروژه ها بیان کرد: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار بروجرد از راه آسفالته برخوردار هستند اما تعدادی از روستاهای زیر ۲۰ خانوار با جمعیتی قابل توجه از نظر راه دسترسی آسفالته با مشکل مواجه اند که تلاش می شود این روستاها اولویت بندی شده و طبق برنامه زمان بندی نسبت به بهسازی و آسفالت راه دسترسی این روستاها اقدام شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معاون راه های فرعی و روستایی سازمان از تقاطع پر حادثه کشتارگاه دام، راه دسترسی سنگبری ها، کمربندی بروجرد - ملایر، راه های روستایی و محورهای شهرستان بروجرد بازدید کرد و راهکارهای لازم را برای بهبود وضعیت شهرستان از نظر زیرساخت های بخش راه و تسریع در اجرای پروژه های مربوطه مورد ارزیابی قرار داد.
عباس گودرزی افزود: در این بازدید معاونان راهداری و فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان و رئیس اداره شهرستان بروجرد نیز حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان