درخشش خبرنگاران و عکاس ایرنا هرمزگان در جشنواره ابوذر


درخشش خبرنگاران و عکاس ایرنا هرمزگان در جشنواره ابوذر

بندرعباس- ایرنا- سه نفر از خبرنگاران وعکاس ایرنا در استان هرمزگان، با کسب چهار رتبه ازبین 18 رشته در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان خوش درخشیدند.

در این جشنواره که سه‌شنبه شب با حضور جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از نمایندگان اصحاب رسانه وخبرنگاران در سالن شهید سلیمانی سپاه امام سجاد(ع) در بندرعباس برگزار شد، خبرنگاران ایرنا در بخش‌های خبر و عکس دو رتبه اولی و در بخش گزارش نیز دو رتبه دومی را به دست آوردند

هیات داوران این جشنواره متشکل از سید رضا هاشمی زاده ، عبدالرسول بهمنی و خلیل تنیده در بخش خبر "فرنگیس حمزه یی" را با خبر« شرط جهش تولید؛ مبارزه با قاچاق کالا» حائز رتبه اول معرفی کردند.

وی همچنین در بخش گزارش تحلیلی با عنوان «والدین شهدا گنجینه‌های کمیاب انقلاب اسلامی» رتبه دوم را به دست آورد.

رتبه سوم بخش «گزارش تحلیلی» این جشنواره نیز به "رقیه غلامی زاده" با عنوان «کمک مومنانه جبرانی برای آسیب اقتصادی کرونا در هرمزگان» رسید و از این خبرگزاری در بخش عکس موضوعی، نیز "نادر ناصری" رتبه نخست را کسب کرد.

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان هرمزگان با همکاری سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

در این جشنواره مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، جانشین سپاه امام سجاد (ع) به ایراد سخنرانی پرداختند.

محمدامین ذاکری مسوول بسیج رسانه هرمزگان نیز در ابتدای این آیین گفت: در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر افزون بر ۱۵۰ اثر در بخش های تیتر، گزارش، مصاحبه و خبر با ۶۰ شرکت کننده به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری در بخش های مصاحبه، گزارش خبری و تحلیلی، خبر، مقاله و یادداشت، عکس، فیلم کوتاه و موشن گرافی ۱۸ نفر برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا