دستاوردهای استانی دولت در کرمانشاه افتخارآفرین است


دستاوردهای استانی دولت در کرمانشاه افتخارآفرین است

کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه، دستاوردهای دولت در این استان را افتخارآفرین دانست و گفت: حقیقتا امروزه تلاش‌های دولت در استان و در سطح ملی قابل لمس است.

افشین کریمی روز سه شنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات حوزه اداری و سرمایه انسانی فرمانداری سنقروکلیایی با بیان اینکه پیشرفت های حاصله نتیجه تلاش و همدلی جمعی است، افزود: باید مدیران در حوزه عملکردی خود از اقدامات و پیشرفت های مثبت دفاع کنند.

وی در ادامه همکاری بخش های مختلف را در رسیدن به اهداف و دستاوردها ضروری دانست و گفت: در استان به واسطه تلاش استاندار یک تیم منسجم و قوی از مدیران و بزرگان استان شکل‌گرفته که بارها مورد تقدیر مسوولین کشوری و لشکری قرار گرفته است.

معاون استاندار کرمانشاه، دستاورد های سال‌های اخیر نظام را در استان برشمرد و گفت: تنها در یکی از حوزه ها از جمله پروژه های اجرای سیستم آبیاری زمین های کشاورزی در استان در سال های اخیر انقلاب عظیمی را در این صنعت به وجود آورده است.

افتتاح مرزهای رسمی استان در سال های اخیر، بهره برداری از سدهای استان، جهش عظیم آمار روستاهای استان در برخورداری از گاز طبیعی، افزایش تخت ها و امکانات پزشکی در بیمارستان ها، افزایش سرعت پروژه های عمرانی استان، جهش عظیم مدرسه سازی در روستاها و بازسازی مناطق زلزله زده استان از جمله مواردی بود که معاون استاندار کرمانشاه به عنوان دستاوردها و تلاش های تیم منسجم استان در سال های اخیر به آنها اشاره کرد.

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه به بررسی مشکلات حوزه اداری شهرستان پرداخت و قول مساعد برای پیگیری این مسایل را داد.

فرماندار سنقروکلیایی هم در این جلسه با تشریح ظرفیت های این شهرستان بر کمبود نیروی انسانی در ادارات به واسطه گستردگی و تنوع ارایه خدمات پرداخت و افزایش سهم استخدام ادارات شهرستان به خصوص فرمانداری و بخشداری ها را خواستار شد.

غلامرضا مرتضوی در ادامه همچنین عدم احتساب شهرستان به عنوان منطقه عملیاتی دوران دفاع مقدس را از مشکلات بخش اداری و حقوق دریافتی کارکنان منطقه نام برد و این مسئله را مهم ترین دغدغه برای جذب و انتقال نیرو از استان توصیف کرد.
شهرستان سنقر و کلیایی با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان