اختتامیه سومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام در روزهای آینده برگزار می شود


اختتامیه سومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام در روزهای آینده برگزار می شود

رئیس خانه مطبوعات ورسانه های استان از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره فصلی مطبوعات باحضور استاندار ایلام در روزهای آینده خبرداد و گفت: برنامه ریزی برای چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات آغاز شده است.

"سامی شهبازی" در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره فصلی تابستان _پائیز ۹۹با بخش ویژه کرونا که با حضور مطبوعات محلی،پایگاه های خبری ،خبرگزاری ها و نمایندگی مطبوعات سراسری به ایستگاه پایانی خود رسیده و اصحاب رسانه ی استان بیش از ۵۲۰اثربه دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی ضمن تقدیر از نگاه ارزشمند صاحبان رسانه استان دراین مشارکت قابل توجه، گفت : در همه مراحل برگزاری جشنواره ، از نظرات و ایده های کاربردی مجمع عمومی خانه مطبوعات استفاده شد و این مهم به عنوان یک اصل در فرایندهای مختلف مورد بهره خواهد بود.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام با بیان اینکه افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه‌ای استان ازجمله هداف برگزاری جشنواره های فصلی است، تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای وارتقاء کمی و کیفی آثار در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها را ازجمله اهداف دیگر جشنواره خواند.

شهبازی تصریح کرد: توسعه استان و فرصت های سرمایه گذاری با نگاه ویژه به مزیت های نفت، گاز و پتروشیمی ،گام دوم انقلاب ، روند توسعه استان با نگاه به زیرساخت‌های ارتباطی و مواصلاتی و سرمایه‌گذاری ، طبیعت و محیط زیست ، آسیب‌های اجتماعی و نقش رسانه در پیشگیری و کنترل آن، دفاع مقدس، ایثار و شهادت ، عفاف و حجاب ، اربعین حسینی، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای استان ایلام ، معرفی پتانسیل‌های استان در حوزه گردشگری از جمله محورهای جشنواره بود و بخش ویژه جشنواره نیز به کرونا اختصاص داشت.

وی از برگزاری برگزاری اختتامیه این جشنواره در روزهای آینده خبر داد و تاکید کرد: ضمن عذرخواهی از قاطبه علاقمندان به صاحبان رسانه ومطبوعات استان بواسطه رعایت پروتکل های بهداشتی ومحدودیت های کرونایی ازدعوت بزرگان و مدیران ارجمندی که همواره نگاه سازنده به رسانه دارند محروم خواهیم ماند.

رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام، از حضور مهندس سلیمانی دشتکی استاندارایلام که ازحامیان اصلی رسانه های رسمی است، درآئین اختتامیه خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات استان که مربوط به فصل های زمستان امسال و بهار سال آینده است از امروز با حضور اعضای هیئت مدیره آغاز شده و فراخوان آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.
شهبازی ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن کرونا، در خرداد ماه 1400و پایان جشنواره چهارم مطبوعات ورسانه های استان شاهد برگزاری یک جشن باشکوه باحضور مدیران ، فرهیختگان ، مردم عزیز وعلاقمندان به حوزه رسانه باشیم.

وی از تمام صاحبان قلم ورسانه و همگرایی فوق العاده تمام ارکان سومین جشنواره فصلی تابستان _پائیز ۹۹ با بخش ویژه کرونا، مخصوصا دبیر توانمندآن قدردانی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!