نظام مقدس جمهوری اسلامی معادلات اتاق فکر دشمنان را بر هم زد


نظام مقدس جمهوری اسلامی معادلات اتاق فکر دشمنان را بر هم زد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: بیش از 42 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و عزت و جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته بسیاری از معادلات اتاق فکر دشمنان را بر هم زند.

احمد برادران در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان با محوریت تکریم و معارفه فرماندار و سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهارکرد: مبانی شکل گیری انقلاب و وحدت و تبعیت مردم از امام راحل رمز پیروزی و بقا انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از زمان شکل گیری تاکنون دستاوردهای مهم و قابل توجهی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی داشته است که امروز در دنیا نهضت مقاومت به عنوان یک الگو مطرح است در مجامع بین المللی حرف برای گفتن داریم.

برادران با اشاره به توفیقات فراوان نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل کشور بر اساس شاخص های اقتصادی و عمرانی به رغم وجود محدودیت ها و تحریم ها، گفت: ارائه خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت ها، بهداشت و درمان، آموزش عالی و ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر توفیقات نظام است که باید به درستی برای مردم بازگو شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اظهارکرد: این انتخابات با حضور حداکثری مردم نشان خواهد داد که مردم همچنان پایبند آرمان های انقلاب هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا