مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در آبادان افتتاح شد


مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در آبادان افتتاح شد

مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد تحت نظارت بهزیستی آبادان، با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور عصر امروز از طریق ویدئوکنفرانس و همزمان با 23 استان دیگر، افتتاح شد.

غلامرضا صدیق‌راد مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در آیین افتتاح این مرکز اظهار کرد: با توجه به تجربیات گذشته در درمان اعتیاد، تاسیس یک مرکز درمانی با تجمیع همه مدل‌های درمانی و با هدف تداوم و استمرار درمان و به صورت اقامتی ضروری به نظر می‌رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از بهزیستی خوزستان، وی با بیان اینکه الگوی درمان در این مراکز پروسه یک ساله است که شامل ۴ ماه اقامتی و ۸ ماه کلاس آموزشی ۵۲ جلسه‌ای، است، افزود: آموزش و فراگیری یک حرفه در طول درمان در مراکز، از نکات قابل توجه و اساسی این طرح‌ها است.

صدیق‌راد با اشاره به اینکه این ملک با مساحت ۴۰۳۶ متر مربع و زیربنای ۹۱۳ مترمربع توسط بهزیستی در اختیار مرکز قرار داده شده است، بیان کرد: مددجویان این مراکز پس از پایان پروسه یک ساله درمانی خود در صورتی که فاقد شغل باشند، می‌توانند از وام خود اشتغالی ۵۰۰ میلیون ریالی برای خود، اشتغال ایجاد کنند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان یادآور شد: ظرفیت اسمی این مرکز ۶۰ نفر بوده که در حال حاضر با ۵۰ مددجو و ۱۴ پرسنل و ۳ کارگاه اشتغال شامل کارگاه بلوک‌زنی ،قالی‌بافی و برق صنعتی شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس