مشارکت خیران آستارا برای ساخت 45 مسکن محرومان


مشارکت خیران آستارا برای ساخت 45 مسکن محرومان

فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: خیران این شهرستان برای احداث 45 مسکن محرومان نیز مشارکت می کنند.

عباس صابر، در جلسه خیران مسکن ساز شهرستان مرزی بندر آستارا که در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان در جلسات کاری و اداری نیز به شکل مداوم برگزار و ابعاد آن بررسی می شود.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده، ۴۵ خانوار از کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان واجد شرایط ساخت این مساکن شناسایی شده اند، ادامه داد: پروانه ساخت این مسکن ها و واگذاری امتیازات آب، برق و گاز نیز برای آنها به شکل رایگان است.

وی افزود: در همین زمینه ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض است و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی اختصاص می یابد.

صابر با اشاره به اینکه این پروژه با رقم های مذکور به اتمام نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت خیران شهرستان در این زمینه بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: ما محدودیت زمانی داریم تا بتوانیم اعتبارات مصوب را دریافت کنیم.

فرماندار آستارا با تأکید بر اینکه همه تلاش ها بر این است تا این مسکن ها تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و تحویل واجدین شرایط شود، تصریح کرد: این افراد کسانی هستند که دستشان خالی است و تحویل خانه های نیمه تمام نمی تواند کمکی به زندگی روزمره آنها داشته باشد.

کمک چشمگیر خیران را در ایام کرونا شاهد بودیم

حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ‌نیا، امام جمعه بندر آستارا در این جلسه اظهار کرد: کار خیر خوب است و ساخت مسکن برای محرومان سال ها می باشد که در بنیاد مسکن انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه زمینه فراهم شده است تا خیران هم سهمی را در این زمینه داشته باشند، افزود: ما در دوران کرونا کمک خیران را در خرید تجهیزات بیمارستان شهید دکتر بهشتی و رزمایش مساوات و همدلی دیدیم.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه به طور یقین حضور خیران در ساختن این مسکن ها چشمگیری خواهد بود، یادآور شد: باید از توان خبرنگاران در ایجاد پویش ساخت مسکن محرومان در فضای مجازی بهره مند شویم.

مشارکت خیران آستارا برای ساخت 45 مسکن محرومان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...