کار سخت یحیی گل محمدی برای برد ؛ مصدومان کی می رسند ؟


کار سخت یحیی گل محمدی برای برد ؛ مصدومان کی می رسند ؟

سرمربی پرسپولیس که در غیاب بازیکنان مصدوم خود شرایط سختی را در دیدار با آلومینیوم پشت سر گذاشت، امیدوار است در دیدار بعدی تیمش نفرات مصدوم را در اختیار داشته باشد. نوشته کار سخت یحیی گل محمدی برای برد ؛ مصدومان کی می رسند ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کار سخت یحیی گل محمدی برای برد ؛ مصدومان کی می رسند ؟

یحیی گل محمدی همچنان نگران دوری بازیکنان مصدوم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱:۰۰
کار سخت یحیی گل محمدی برای برد ؛ مصدومان کی می رسند ؟

سرمربی پرسپولیس که در غیاب بازیکنان مصدوم خود شرایط سختی را در دیدار با آلومینیوم پشت سر گذاشت، امیدوار است در دیدار بعدی تیمش نفرات مصدوم را در اختیار داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از دیدار با فولاد خوزستان محمدحسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی دو مدافع میانی تاثیرگذار پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شدند و یحیی گل محمدی در بازی برابر آلومینیوم اراک نتوانست از این دو مهره ارزشمند سود ببرد.

بعد از شکست سرخپوشان در جدال با شاگردان رسول خطیبی که غیبت دو مهره تاثیرگذار خط دفاعی نیز در آن نقش زیادی داشت، اکنون گل محمدی امیدوار است کادرپزشکی این تیم شرایط بازگشت زودهنگام سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان را فراهم سازد. دو بازیکنی که با غیبت خود برابر آلومینیوم نشان دادند که مهره‌های بدون جانشین این تیم محسوب می‌شوند و تداوم غیبت آنها می‌تواند تیم را در دیدارهای بعدی دچار چالش کند.

کنعانی زادگان البته چندی پیش مدعی شده بود میزان مصدومیت وی به حدی است که حداقل دو هفته دور از میادین خواهد بود و باید دید پزشکان پرسپولیس قادر خواهند بود سیدجلال حسینی را به دیدار با ماشین سازی برسانند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل