بحران جدید پرسپولیس ؛ فرصت یکماهه برای پرداخت بدهی سنگین


بحران جدید پرسپولیس ؛ فرصت یکماهه برای پرداخت بدهی سنگین

پرسپولیس این روزها با مشکلات زیادی روبروست. از بدهی های سنگین گرفته تا نتایج ضعیف. حالا در هیاهوی درگیری های هیات مدیره و کادر فنی ، خبر بدهی 30 میلیاردی به همراه اول دردسر جدیدی برای سرخپوشان به وجود آورده است. نوشته بحران جدید پرسپولیس ؛ فرصت یکماهه برای پرداخت بدهی سنگین اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بحران جدید پرسپولیس ؛ فرصت یکماهه برای پرداخت بدهی سنگین

چالش جدید مدیران پرسپولیس با بدهی سنگین 30 میلیاردی پرسپولیس به همراه اول
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۷
بحران جدید پرسپولیس ؛ فرصت یکماهه برای پرداخت بدهی سنگین

پرسپولیس این روزها با مشکلات زیادی روبروست. از بدهی های سنگین گرفته تا نتایج ضعیف. حالا در هیاهوی درگیری های هیات مدیره و کادر فنی ، خبر بدهی ۳۰ میلیاردی به همراه اول دردسر جدیدی برای سرخپوشان به وجود آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر مشکلات زیادی است. پرسپولیس باید دهم اسفند ماه سال جاری مبلغ ۳۰ میلیارد تومان را به همراه اول بپردازد.

باشگاه پرسپولیس به تازگی برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از همراه اول دریافت کرد و در ازای آن چکی را در اختیار همراه اول قرار داد که موعد این چک تا روز دهم اسفند ماه است.

موعد چک پرسپولیس دهم اسفند ماه است و باشگاه باید تا روز ده اسفند این مبلغ را بپردازد. حال باید دید با توجه به مشکلات مالی زیادی که پرسپولیس دارد، آیا می تواند این مبلغ را به شرکت همراه اول بپردازد و از این بدهی میلیاردی نجات پیدا کند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید