از جمله کارهای جالبی که می توان به منظور ایجاد تغییرات جدید بر روی کفش ها انجام داد نوع گره زدن بند کفش است که این کار را می توان در سبک ها و مدل های متفاوت و جذاب انجام داد و از این طریق زیبایی خاصی به ظاهر کفش ها داد. از این رو قصد داریم در این مطلب به جهت الگوبرداری شما عزیزان انواع مختلفی از مدل های بستن بند کفش را آموزش دهیم.

آموزش بستن بند کفش با ایده های جدید و جذاب

با توجه به این که اغلب کفش های اسپرت و برخی از انواع مدل بوت دخترانه و پسرانه دارای بند کفش می باشند بنابراین می توانید با بهره گیری از روش های مختلفی که در زمینه بستن بند کفش وجود دارد بند کفش های خود را در مدل های جالب و خاصی ببندید و ظاهر کفشتان را متمایز نمایید و به این صورت استایل خاص خود را داشته باشید.

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع

ایده های متنوع و خلاقانه ای در این زمینه وجود دارد که شما می توانید متناسب با نوع و مدل کفش خود و مطابق با سلیقه ای که دارید روش دلخواهی از آن را انتخاب نموده و تغییراتی مطلوب و مثبت در ظاهر کفش هایتان ایجاد نمایید. این ایده ها می تواند در ست های پاییزی و زمستانی شما

بنابراین اگر از گره زدن تکراری و معمولی بند کفشتان خسته شده اید و به دنبال ایده های متنوع و جدیدی در این زمینه هستید تا با الهام گرفتن از آن ها زیبایی خاصی به کفش هایتان بدهید می توانید با دنبال کردن این مطلب از روش های جالبی که در این زمینه ارائه داده ایم در ادامه بهره مند شوید.

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع

بستن ضربدری بندهای کفش :

در این روش باید بند کفش موردنظر را از سوراخ دوم از قسمت بالا رد کنید و بعد از سوراخ پنجم در ردیف رو به رو آن را بیرون آورید. این عمل را برای سوراخ های بعدی نیز تکرار نمایید تا بدین صورت ۳ عدد خط مورب با استفاده از بند کفش بر روی آن ایجاد گردد. دنباله بند را از زیر اولین سوراخ از طرف پایین در ردیف رو به رو رد کنید.

بعد آن را داخل سوراخ چهارم از قسمت پایین در طرف مقابل بگذارید. همین عمل را در سوراخ های بعدی به حالت مورب و به شکل زیر و رو تکرار نمایید تا یک مدل بافت مانند بر روی نوارها ایجاد گردد. سپس هر دو سر بند را از حفره اول از بالا خارج کرده و به شکل یک پاپیون گره بزنید.

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع

نحوه گره زدن بند کفش دو رنگ :

در این مدل که بندهای کفش با دو رنگ سفید و مشکی در نظر گرفته شده در ابتدا بند مشکی را از داخل حفره دوم عبور دهید و بعد از سوراخ سوم همان ردیف بیرون بکشید. پس از آن از روی حفره سوم در ردیف رو به رو رد کرده و از قسمت زیر داخل سوراخ پنجم همان ردیف بگذارید. دنباله بند را از ردیف پنجم ردیف رو به رو بیرون آورده و در آخرین سوراخ همان ردیف بگذارید. بعد داخل سوراخ مقابل بگذارید و قسمت اضافی آن را با استفاده از قیچی برش بزنید.

در گام بعدی بند سفید کفش را از ردیف دوم در مقابل قسمت ورودی بند مشکی رنگ داخل سوراخ کفش نمایید. به همان روندی که بند مشکی را از بین سوراخ ها رد کردید همین عمل را با بند سفید رنگ در ردیف رو به رو تکرار نمایید. قسمت اضافی بند سفید را نیز برش دهید و قسمت دو انتهای بندهای مشکی و سفید را به یکدیگر گره بزنید و بعد در زیر لبه کفش مخفی نمایید.

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع

روش گره زنی مخفی بند کفش :

از دیگر مدل های گره زدن بند کفش که می توان به آن اشاره کرد گره زدن به صورت مخفی است که برای انجام این کار باید بند کفش را از درون حفره دوم عبور داده و بعد قسمت بند زیری را رها نمایید و بخش بالای بند را درون حفره کفش در ردیف رو به رو بگذارید. این کار را به شکل یکی در میان از سوراخ های کفش رد کنید. بند زیرین را نیز به همان روند از میان سوراخ های خالی کفش عبور دهید و هنگامی که به حفره سوم روی کفش در بخش بالایی رسیدید قسمت انتهای آن را گره بزنید.

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع

طریقه بستن موازی بندهای کفش :

در صورتی که می خواهید پاهایتان در کفش لغزش نداشته باشند می توانید بند کفش های خود را به حالت موازی گره بزنید. چنانچه کفش های شما سوراخ های زیادی دارد می توانید این مدل گره زدن را انتخاب نمایید. برای این کار می توانید از بندهایی با چند رنگ مختلف استفاده نمایید تا در این صورت زیبایی منحصر به فردی به مدل کفش های اسپرت خود بدهید.

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع

شما می توانید برای گره زدن بندهای کفش از ایده های متنوع و متفاوتی بهره بگیرید که در ادامه چند نمونه از آنها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوعمدل جدید و متفاوت گره زدن بند کفش

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع مدل زیبا و جالب بستن بند کتانی

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع گره زدن بند کفش به صورت چهار خونه

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع مدل ساده و زیبا بستن بند کتونی

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع گره زدن بند کفش به روشی جذاب و جدید

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع مدل بسیار زیبا بستن بند کتونی

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع گره زدن بند کفش به روشی زیبا و خلاقانه

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع نمونه ساده و خاص بستن بند کتونی

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع نمونه بسیار زیبا و جذاب گره زدن بند کفش رنگی

آموزش بستن بند کفش اسپرت دخترانه و پسرانه با روش های متنوع

در مطلب ارائه شده شما عزیزان را با انواع شیوه های مختلف و جدید بستن بند کفش و مدل های متنوع آن آشنا کردیم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید با الگوبرداری از آن ها تغییرات جذابی را در ظاهر کفش هایتان ایجاد نمایید. از این که با ما همراه شدید بسیار سپاس گزاریم.