ثبت 133 پرونده تخلف صنفی با بیش از 20 میلیارد ریال جریمه در هرمزگان


ثبت 133 پرونده تخلف صنفی با بیش از 20 میلیارد ریال جریمه در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ثبت 133 تخلف صنفی به ارزش 20میلیارد ریال در استان همزمان با اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه پایان سال و نوروز خبر داد.

عبدالرضا پیروی منش روزچهارشنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارت بر بازار ویژه پایان سال و ایام نوروز در هرمزگان از ابتدای بهمن ماه آغاز شده که از ابتدای اجرا تاکنون یک هزار وحد صنفی از سوی بازرسان این سازمان مورد نظارت قرار گرفتند.

وی، شمار بازرسان فعال در این طرح را ۱۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر بازرسان تعداد ۳۰۰ همیار بسیجی نیز بر توزیع و قیمت کالاها و خدمات در هرمزگان نظارت می کنند.

وی تاکید کرد: طرح نظارت بر بازار ویژه پایان سال و نوروز با محوریت رصد و پایش قیمت ها در قالب گشت مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ایجاد آرامش در سطح بازار در دست اجرا است.

پیروی منش خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱۰ بازرس به همراه ۳۰۰ همیار بسیجی بر توزیع و قیمت کالاها و خدمات نظارت می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان تاکید کرد: مردم می توانند هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور را با با تماس با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت