راه‌اندازی خانه‌های امید در 25 روستای حاشیه سواحل مکران


راه‌اندازی خانه‌های امید در 25 روستای حاشیه سواحل مکران

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار از راه‌اندازی خانه‌های امید منطقه آزاد چابهار در 25 روستای حاشیه سواحل مکران خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان منطقه آزاد چابهار طاهره شهرکی در نشست با رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار گفت: همکاری‌های خوبی درزمینهٔ آموزش‌های مهارتی بین منطقه آزاد چابهار و فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار فراهم شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: به‌زودی نشستی با اتاق بازرگانی و صنایع و فعالین اقتصادی منطقه آزاد چابهار برگزار و در این نشست نیازهای مهارتی صنایع شناسایی و اولویت‌بندی خواهد شد.

وی همچنین از راه‌اندازی خانه‌های امید منطقه آزاد چابهار در ۲۵ روستای حاشیه سواحل مکران خبر داد و گفت: امیدواریم فنی و حرفه‌ای بتواند با همکاری با این خانه‌ها، آموزش‌های مهارتی موردنیاز روستائیان را در اختیارشان قرار دهد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار نیز گفت: دو کارگاه جدید لوازم‌خانگی و تراش سنگ‌های قیمتی همچنین تجهیز کارگاه برق با تجهیزات اهدایی منطقه آزاد چابهار در دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نارویی افزود: در حال پیگیری اجرای تفاهم‌نامه بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و منطقه آزاد چابهار جهت راه‌اندازی مرکز بین‌المللی مهارت هستیم.

نارویی گفت: براساس تفاهم‌نامه چند دوره برای سکونتگاه‌های غیررسمی در حاشیه شهر چابهار برنامه‌ریزی و در حال برگزاری می‌باشد که می‌تواند نقش به سزایی در اشتغال‌زایی بانوان این سکونتگاه‌ها داشته باشد.

وی همچنین در ادامه ابراز امیدواری کرد: بتوانیم نیازهای مهارتی صنایع منطقه آزاد چابهار را دریافت و براساس این نیازها برنامه‌ریزی در جهت تربیت نیروی انسانی ماهر داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش