نماینده مجلس: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های توسعه پایدار است


نماینده مجلس: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های توسعه پایدار است

بیرجند - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین اولویت‌ها در تحقق توسعه متوازن و پایدار، توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام است که در استان باید به آن توجه بیشتری شود.

حسین خسروی روز چهارشنبه در نشست ستاد توسعه خاوران که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد افزود: مشکلات پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش دولتی و خصوصی که در استان خراسان جنوبی کم نیست، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا با راه‌اندازی آنها رضایت مردمی را به دنبال داشته باشد.

وی اظهار داشت: واحدهای نیمه‌تمام یا تعطیل شهرک صنعتی از مهمترین آنها است که باید مد نظر ستاد توسعه خاوران قرار گیرد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: رضایت مردم از اهداف توسعه است و ذیل ستاد توسعه خاوران گروهی برای حل مشکلات مردمی فعال شود.

وی افزود: برخی نارضایتی‌های عمومی در چهارگوشه شهر بیرجند بخصوص در بحث مسکن وجود دارد؛ از زمین‌های ایثارگران که پدر و مادر شهید در قید حیات نیستند گرفته تا زمین‌های مربوط به معصومیه که باید مورد توجه قرار بگیرد.

خسروی گفت: در شناسایی برخی قوانین مخل توسعه و رونق تولید نیز عده‌ای زحمت می‌کشند اما باید بدانیم در ارتباط با همین قانونی که هست، چه باید انجام دهیم تا روند توسعه و سرمایه‌گذاری تسهیل شود.

تشکیل «ستاد توسعه خاوران» از برنامه‌های مدیریت عالی استان با هدف به‌کارگیری همه ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی در فضایی هم‌افزا برای دستیابی به توسعه پایدار، همه‌جانبه و متوازن در خراسان جنوبی است که ۱۷ دی امسال با حضور استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان در محل استانداری به طور رسمی راه‌اندازی و از سند توسعه خاوران نیز رونمایی شد.

پنج کمیته تخصصی شامل «کمیته شناسایی و جذب نخبگان، فعالان و افراد مؤثر در حوزه سرمایه‌گذاری»، «کمیته شناسایی فرصت‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در استان»، «کمیته شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی»، «کمیته اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی» و »کمیته پایش و ارزیابی عملکرد» ذیل این ستاد فعالیت می‌کنند.

دومین نشست ستاد توسعه خاوران امروز با حضور جمعی از مدیران استان در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک